דפלזאקורט Deflazacort

דפלזאקורט Deflazacort-Calcort 

Deflazacort  30mg (דפלזאקורט-Calcort), הינו סטרואיד בעל השפעה אנטי-דלקתית. 


Deflazacort זמינים בטבליות לשימוש אורלי.
טבליות Deflazacort שייכות לקבוצת תרופות בשם סטרואידים סיסטמיים.

טבליות Deflazacort מצוינות לטיפול:

מחלות קולגן ושיגרון.
מחלות עור.
מחל אלרגיות.
מחלות ריאה.
מחלות עיניים.
מחלות המטולוגיות.
מחלה כבד ועיכול
מחלות כליה.


אנמיה נגרמת על ידי המערכת החיסונית תוקפת את תאי דם אדומים (אנמיה המוליטית אוטואימונית). עוזר למנוע את המערכת החיסונית תוקפת את איבר מושתל, למשל לב, כבד, כליות וכו '

טבליות Calcort צריכות להילקח בבוקר כדי לחקות את הייצור הטבעי של סטרואידים בגוף. הם צריכים לקחת אחרי אוכל כדי למזער את הגירוי לקיבה.
טיפול בסטרואידים, בעיקר במינונים גבוהים, יכול לשנות את מצב רוח והתנהגות בתחילת טיפול. אנשים עשויים לחוות בלבול, עצבנות, סיוטי לילה, קשיי שינה, שינויים במצב רוח ודיכאון, וסובלים מהזיות ומחשבות אובדניות. במקרים אחדים ההשפעות הללו גם אירעו בעת טיפול בסטרואידים הוא להיות מסוגר. מסיבה זו, חשוב ליידע את הרופא אם אתם מבחינים בשינוי במצב הרוח או בהתנהגות שלך בזמן טיפול או בעת הפסקת טיפול, במיוחד אם אתה מתחיל להרגיש מדוכא, או יש לך מחשבות או רגשות מטרידות. רוב הבעיות האלה תיעלמנה אם המינון מופחת או הרפואה הוא עצר. עם זאת, אם בעיות לעשות יקרו אולי הם צריכים טיפול.


סטרואידים ועלייה במשקל (השמנה): דפלזקורט יכול להיות עדיף על פרדניזון לאנשים מסוימים, שכן הוא גורם ככל הנראה לעליה מתונה יותר במשקל. על כן, יש לשקול אם הילד משמין יתר על המידה, דבר שכיח עם השימוש בסטרואיד פרדניזון. יש לבדוק את האפשרות של מעבר לשימוש בתרופה הסטרואידית דפלזקורט.


מתי אין להשתמש בתרופה? אם אתה אלרגי לתרופה deflazacort או לאחד מהמרכיבים האחרים בתכשיר.
אם יש לך כיבי קיבה, זיהומים חיידקיים (שחפת פעילה), נגיפיים (הרפס סימפלקס עין) או פטרייתי. אם אתם נמצאים בתקופה שלפני או לאחר חיסון.


חשוב שהרופא שלך מכיר את כל המחלות שיש או היו לך לפני טיפול זה יכול לייעץ. במיוחד חייב לספר על מחלת לב וכלי דם (התקף לב, לחץ דם גבוה), אלה הנגרמים על ידי קרישי דם (פקק, תסחיף), עיכול או מחלת מעיים (כיבים בקיבה, דלקת במעיים, שלשולים כרוניים), מחלה כבדה או משמעותי כליות, סוכרת, אוסטיאופורוזיס, הפרעות התנהגות (שינויים במצב רוח, נדודי שינה), אפילפסיה, בלוטת תריס כישלון, חולשת שרירים ודלקות חריפות או כרוניות מסוימות.
לא צריך להתחסן בזמן הטיפול בתרופה זו. הרופא שלך ינהל חייבת להיות מלווה במקרים כאלה. תגיד לרופא שלך אם יש לך כבר בזמן אחרון בארצות טרופיות.
בטיפול ממושך עלולים להופיע עיני, ולכן הרופא שלך ימליץ לך לבקר רופא העיניים באופן קבוע.
אצל ילדים, שימוש ממושך בתרופה זו יכולה לעצור את הגדילה וההתפתחות שלהם.


המינון צריך להיות אינדיבידואלי. לכן, המספר ותדירות הכדורים אתה צריך לקחת ייקבע על ידי הרופא שלך בהתאם לסוג וחומרת המחלה והתגובה לטיפול. במבוגרים, המנה עשויה לנוע בין 6 ל 90 מ"ג ליום. חשוב, אם כן, להבין הוראות מהרופא שלך בנוגע לממשל בתרופות ואם במקרה של ספק יש להתייעץ.


איך ה-deflazacort עובד?
טבליות ה-deflazacort המרכיב הפעיל, שהוא סוג של תרופה ממשפחת הסטרואידים. סטרואידים הם הורמונים המיוצרים באופן טבעי על ידי בלוטת יותרת הכליה. יש להם פונקציות חשובות רבות בגוף, כולל שליטה על תגובות דלקתיות. תרופות סטרואידים הם נגזרים מעשה ידי אדם של ההורמונים הטבעיים. לעתים קרובות הם פשוט נקראים סטרואידים, אבל יש לציין שהם מאוד שונים מקבוצה אחרת של סטרואידים, המכונית סטרואידים אנבוליים, אשר זכתה למוניטין בגלל השימוש לרעה בהם על ידי אתלטים רבים ומפתחי-גוף.
Deflazacort הוא סטרואיד סינטטי שיש לו השפעה אנטי דלקתית. הוא משמש להפחתת דלקת במחלות שונות ובתנאים שונים.
Deflazacort עובד על ידי משחק בתוך תאים כדי למנוע את השחרור של כימיקלים מסוימים כי הם חשובים במערכת החיסונית. כימיקלים אלה בדרך כלל מעורבים בייצור תגובה חיסונית ואלרגית, וכתוצאה מכך דלקת. על ידי הפחתת השחרור של כימיקלים אלה באזור מסוים, דלקת מופחתת. זה יכול לעזור לשלוט במספר רחב של מצבי מחלה המאופיינת בדלקת מופרזת. אלה כוללים תגובות אלרגיות קשות, דלקת הריאות באסתמה ודלקת במפרקים בדלקת מפרקים.
Deflazacort גם מקטין את מספר תאי דם לבנים במחזור הדם. זה, יחד עם הירידה בכימיקלים דלקתיים, יכול למנוע דחייה של השתלות איברים, שכן הוא מונע מהגוף לתקוף את הרקמות זרות. זה שימושי לטיפול בסוגים מסוימים של לוקמיה, שבו יש ייצור גדול באופן חריג של תאי דם לבנים מסוימים, ולטיפול במחלות מסוימות הנגרמות על ידי המערכת החיסונית תוקפת רקמות בגוף (ומחלות אוטואימונית).


תופעות לוואי אפשרית
בטיפול קצר מועד, תרופה זו נסבלת היטב ותופעות לוואי הן נדירות. עם זאת, טיפולים ממושכים נצפו כדלקמן:
עיכול: כיב קיבה, דימום, עיכול איטי, דלקת לבלב חריפה (בעיקר אצל ילדים).
מערכת עצבים: שינויי כאבי ראש, סחרחורת, עצבנות, נדודי שינה ומצב רוח (דיכאון, אופוריה) ולחץ תוך גולגולת מוגבר.
דרמטולוגיה: עור דליל, סימני מתיחה ואקנה.
לב וכלי דם: לחץ מוגבר בדם, צבירת נוזלים ברקמות (בצקת), אי ספיקת לב, סיבוכים שנגרמו על ידי קרישי דם (תרומבואמבוליזם), אשלגן נמוך ושמירת מלח.
האנדוקרינית: אי ספיקת כליה, עלייה במשקל ואת פני ירח, חמרה של סוכרת, אובדן ווסת פיגור הגדילה בילדים.
שלד ושרירים: הפרעות או חולשת שרירים, אוסטאופורוזיס.
אחר: הפרעות עין (קטרקט לחץ, גדל תוך עיניים).
בתקופת טיפול בתרופה זו עלולה להגביר את הנטייה שלך לזיהומים, כך שאם אתה מבחין בתסמינים כלשהם של מחלה שיכולה להיות קשורים לעשייה שלו, עליך לפנות לרופא שלך.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא