קובי עזרא להגיע אל הגוף המושלם, ולזכות בתארים כדוגמת מר ישראל

פיתוח גוף בגיל 50 פלוספיתוח גוף למבוגרים ולזקנים

רציתי להביע את תודותיי למר יעקב עזרא על שעזר לי להגיע אל הגוף המושלם! ולזכות בתארים כדוגמת מר ישראל ומר צפון – במקומות הראשונים. האומנם תוכניות התזונה והאימונים שיעקב עזרא נתן לי היו בהחלט קשות! אך הצלחתי לעמוד בהם בגבורה רבה. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

כך נוכחתי לדעת כי גם בגיל 50 ניתן לפתח את הגוף והשרירים שלי, אז רוב תודות לך יעקב עזרא!

כאן תוכלו לראות כיצד קובי עזרא עזר לי להגיע לגוף שרירי וחטוב, בגילי המופלג. כל זאת לאחר שהרבה תזונאים אמרו לי שאין לי סיכוי להיות שרירן בגילי, והסיכוי שלי להגיע לגוף שרירי וחטוב הינו אפסי!?

 מטופלו של יעקב עזרא, השרירן לאפי ראשיד - לפני ואחרי הדיאטה של מאמן האלופים יעקב עזרא.

 
לאפי ראשיד בחברת חברתו - בת זוגתו.
 
 לאפי בחברת מאמנו ד"ר קובי עזרא, לאחר הדיאטה, היה שווה !
השרירן, תזונה, דיאטה, שרירים, פיתוח גוף, חיטוב, בודיבילדינג, קובי עזרא, יעקב עזרא, דיאטות, body-building, קובי עזרא, ארגון פיתוח הגוף והכושר הישראלי, IsraelBody.org, ישראל בודי,תזונת ספורט, פעילות גופנית, תוספי תזונה, קיאטין, חלבונים,מי גבינה, פרוטאין, גיהשרירן, תזונה, דיאטה, שרירים, פיתוח גוף, חיטוב, בודיבילדינג, קובי עזרא, יעקב עזרא, דיאטות, body-building, קובי עזרא, ארגון פיתוח הגוף והכושר הישראלי, IsraelBody.org, ישראל בודי,תזונת ספורט, פעילות גופנית, תוספי תזונה, קיאטין, חלבונים,מי גבינה, פרוטאין, גי
 
 
מטופלו של מר יעקב עזרא השרירן-לאפי ראשיד (מתחרות מר ישראל 2008)

 

תמונות של איש השרירים מתקופות שונות של השנה, פיתוח גוף: מאסה, חיטוב ועוד

מטופל של קובי עזרא לאחר הדיאטה לחיטוב הגוף, קובי עזרא, עוד מטופל מרוצה, לפני ואחרי הדיאטה של קובי עזרא. #קוביעזרא #פיתוחגוף #שרירים #דיאטה #חיטובים #חיטובהגוף
לפני ואחרי תזונה לחיטוב הגוף בשיטת קובי עזרא.

לפרטים ולתיאום פגישת יעוץ בקליניקה

ניתן לצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00

בנייד: 0528567140

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא