פיתוח גוף, מר ישראל, בניית שרירים

פיתוח גוף, מר ישראל, השרירים של דותן

מטופלו של יעקב עזרא - השרירן דותן

פיתוח גוף, מר ישראל, השרירים

לתזונאי התותח יעקב עזרא !

דבר ראשון, רוצה אני להודות לך על הייעוץ בנושאי התזונה והדיאטות הנוקשות שלך.

מיד בפגישה הראשונה שלי עימך הבחנתי בידיעות הרבות שלך ! בכל תחומי התזונה והספורט.

אתה אדם צנוע, אדיב, בעל ידע מקצועי רב ומנצח, אשר הוביל אותי לקו שהעשיר לי את הידע, בנושאי התזונה...

הובלת אותי אל הצמרת, אל התואר הנכסף מר-צפון של ישראל במקום הראשון !!!

 

מאחל לך בהצלחה

כן ירבו כמותך.
דותן חגיאגי מר צפון ומר ישראל 2006.


מקום 1 מר ישראל 2006 NABBA עד 90 ק"ג
מקום 1 מר הצפון 2006 NABBA עד 85 ק"ג
מקום 3 מר ישראל 2006 I.F.B.B עד 80 ק"ג
מקום 3 מר מרכז 2006 I.F.B.B קטגוריה פתוחה
מקום 3 מר הדרום 2006 I.F.B.B קטגוריה פתוחה
מקום 3 מר יפו ת"א 2006 I.F.B.B קטגוריה פתוחה

לפני ואחרי הביקורים הקליניקה של ד"ר קובי עזרא
פיתוח גוף, מר ישראל, בניית שרירים
לפני ואחרי הטיפולים (תוכניות אימונים ותוכניות תזונה) של ד"ר קובי עזרא
פיתוח גוף, מר ישראל, בניית שרירים
ריאיון עם דותן
תאריך לידה : 13-11-75
מקום מגורים : חדרה
כמה שנים אתה מתאמן ?   8 שנים .
מה הגובה שלך ? 1.85 מ' .
מצב משפחתי ?  נשוי +2 בנים.
כמה שקלת בתחרות ? 83 ק"ג .
איך הגעת ל-Healthnfit ?   "הגעתי בעקבות הזמן" אינטרנט.
 
מה דעתך על קובי עזרא ?
שמעתי על קובי עזרא רבות, לפני 5 שנים ניגשתי אילו לראות מה המצב פה מי זה מה הוא משדר, רכשתי רק אז מקובי תוספי מזון כי ראיתי שהוא הכי אמין, ואדם טוב. ראיתי גם לקוחות אצלו "מוטציות", חטובים "לחוצים" ואז באותה תקופה שקלתי 105 ק"ג כאשר עליתי לבד (אך עם הרבה שומן=כפי שראיתים בתמונות של הלפני), ואמרתי אולי אגש להתחרות גם וזה דבק בי מאוד רציתי את זה יותר מהכול האיתי באותה תקופה שוטר בסיירת מגב נגשתי ליעוץ בקליניקה של קובי ומפה זה התחיל - ובעיקר מה שהתחיל זה שאני ראיתי תוצאות ממש מהירות הגוף והשרירים שלי התחטבו להפליא), עם שלבים הפסקות בגלל היותי שוטר עד שהגיע הרגע שעזבתי את המשטרה והשקעתי בענף כך בעצם רכשתי לי חברות עם קובי עזרא הוא אדם טוב וחבר ברמה דרך אגב גיליתי שאני  והוא באותו גיל בקיצור אדם "זהב".
במה התזונה שלך שונה "באוף סיזאן " לעומת התזונה שהייתה לך לפני התחרות ?
"באוף סיזאן" אני אוכל יותר בשר  כמעט  1000 ג"ר ואורז פסטות 4/5 כוסות + פעם ביום פרי + חמאת בוטנים ללא סוכר סופי שבוע" מתכרע "על מתוקים יחסית לשעתיים רק שישי בערב או בלילה.
בתחרות או זה עולם אחר שם אני חי בצורה קיצונית אין סוכר בכלל  לא שוקו ולא מוקו ולא עוגות ולא פירות אמון קופאין  אוכל ביחסים של פחמימות ברמה נמוכה וחלבון ברמה מדייקת לפי משקל גוף 1.4 גרם לקול ק"ג שלי ופחמימות רק מחיטה מלאה לא עובר את ה-30 גרם  שותה מים עד 4/6 ליטר רק מים וקופאין ללא סוכר. יש לציין שכיום אני רק עם התזונה של המסטר קובי עזרא ! ! !

כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן?
ברגיל 5/4 פעמים בשבוע למשך שעה 50 דקות שריר עד שתים ביום אימון וארובי 15 דקות פעם בשבוע
לפני התחרות אני " נותן בראש 7 פעמים בשבוע שעה וחצי הליכות מחולק בוקר לילה או שעתיים כול יום במשך 3 חודשים משקולות  בצהריים ערב אני נכנס ל 3 שרירים כול יום ביומים אני גומר את כול השרירים ואז יוצא מצב לכול השבוע שאני נותן לכול שריר 3 פעמים בשבוע אימונים אבל שוני לדוגמא יום ראשון חזה דחיקה בשכיבה פלייס ב 35 מעלות וקרוס אובר  ביום שלישי דמבל לחזה עליון תחתון ומרכזי ו ביום שישי פלייסים ל-3 זוויות חזה וכך כול האימונים. 

במה אתה עוסק בחיי היום יום?
בבוקר מכונאי עד הצהריים ובערב מאמן אישי במכון.

מתי ידעת שאתה רוצה ללכת על קריירה של פיתוח הגוף ? או שאלה יפה תמיד ראית את עצמי גיבור  מבחינתי זה כולל גוף יפה "האליל שלי" עד היום ולא מחליף אותו באף אחד שוורצנגר ראיתי אותו מפוסל כמו פסל ראיתי אותו בסרטים תמיד שמעתי עליו הוא באמת לא יותר מידי  ובול במראה לא כמו המוטציות של היום.  

תגיד המשפחה והחברים עוזרים ? תומכים ?
כמובן כמו כולם תמיד ידעו מה אני רוצה אני ננעל על משהו ואני משיג אותו כולם תמכו בי והאמינו בי  החברים והמשפחה אישתי והילדים תמכו בי לכל אורך הדרך ותאמינו לי זה לא קל לפרנס ולהתכונן לתחרויות אישתי אשת חייל נתנה אמונה ועזרה לי להתגבר על קשיים שהיו לי  השיתוף של הקן המשפחתי עזר לי המון
מהם השאיפות שלך לעתיד הרחוק? מר עולם או אירופה

אתה מתכון להתחרות שנה הבאה במר ישראל?  הפתעה? יכול מאוד להיות אני מתכנן להגיע על 90 ק"ג חטוב אם ארגיש שאני מוכן לבוא ואם לא לבוא להסתכל ולעודד. 

מאיפה צברת את כל הידע שלך ?  מקראה בספרים ובעיקר מקובי עזרא, מהתכתבות עם אלופי עולם באינטרנט.

איזה עצות אתה יכול לתת למתחרים צעירים או לחבר'ה שרוצים לגדול ולהתפתח?    להתחיל מאנשים בעלי נסיון שהוכיחו את עצמם כאלופים מי מקום 5 עד ראשון ובעלי הדרכה אני ממליץ על יעקוב עזרא הוא בעצמו היה אלוף בנוער ולמד רפואה זה שילוב מנצח אני מוריד את הכובע בפניו כמה שיותר לדעת יותר טוב, ידע זה כוח ולהתחיל לאכול כמה שיותר לדעת יותר טוב, ידע זה כוח ולהתחיל לאכול הרבה אוכל ולהתאמן חזק.
מהו התרגיל המועדף עלייך ? סקוואט רגליים מי שלא מאמן את הרגליים הוא לא יודע מה החשיבות.
- מהו התרגיל השנוא עלייך ? הרמת מוות - דדליפט.
-מהו לדעתך השריר המפותח ביותר בגופך ? ידיים.
-מהו לדעתך השריר שאתה צריך הרבה תשומת לב והשקעה? תאומים.

מה אתה הכי הרבה אוהב לאכול ב "אוף סיזן" ?  עוגות.
-אתה מתכון להתחרות ב-IFBB ?    שאלת זמן ,אני כול כך מאוכזב מה I.F.B.B מהנהול ואך שהאיגוד הזה חולה על כסף זה מה שמעניין ולא נותנים שום פרס לפחות אבקת חלבון משהו ואך שאשר מנסה לסדר דברים שהוא לא יודע האיגוד הזה מיוצג בחול כמ"ס 1 ובארץ אין לא מ"ס אני לא מזלזל ומצד אחד אני עצוב שאיגוד כזה תלוי על חבל דק מבחינתי לאחר נסיונות שעברתי בשתי האיגודים נאבא מקום ראשון טוב להתחרות שם מלא שמחת חיים אין לחץ הכול מאורגן יפה יחסית בI.F.B.B לא יודע מה לאמור חוץ מזה שהאיגוד תקוע עוד מלפני 20 שנה וחבל אגוד נחמד אבל לא מספיק טוב.

-כמה תחרויות עשית עד עכשיו ?
מר ישראל 2005 מקום 6  נ.א.ב.א מר צפון מקום ראשון נ.א.ב.א , מר מרכזI.F.B.B מקום 3 מר יפו ת"א  מקום 3   I.F.B.B מר דרום מקום  3 I.F.B.B מר ישראל I.F.B.B מקום 3 שש תחרויות.

-אחרי כמה זמן שהתחלת להתאמן התחלת להשתמש בתוספי מזון ? חודש.
- איזה קשיים עברו על המשפחה והסובבים אותך לקראת ההכנה לתחרות ?    דאגות בגלל פציעות ספורט דאגות מהירידה במשקל לחצים.
-כמה אתה לוחץ חזה ?  השיא שלי לפני שנה וחצי 185 ק"ג ועכשיו 160.
-וכמה בסקואטים? השיא שלי לפני שנה וחצי  בחופשי 155  ועכשיו 115 קילו.
-כמה פעמים בשבוע אתה מאמן שריר ? פעמיים.
-יש לך משהו להגיד לסיום ?   "הפחד הוא תחושה הכוח לנסות הוא המעלה"    במה שאתה מאמין הוא יתגשם הצמדו למטרה  לא לוותר להיות חזקים.

תודה דותן תודה קובי עזרא
דותן..לאחר הזכייה בתחרות מר ישראל לשמת 2006 עד 90 ק"ג.- להיות במקום הראשון! הכל מזכותו של קובי עזרא!
דותן: מקום ראשון, במקום השני: סנטו ליאור, במקום השלישי: מוחמד.
מר ישראל, פיתוח-גוף, חיטובים, תוספי מזון, יעקב עזרא, פיתוח שרירים, נשים, נוער, גברים, דיאטה, דיאטות, הרזייה,
 
פיתוח גוף, מר ישראל, בניית שרירים, ליאור סנטו
 
פיתוח גוף, מר ישראל, בניית שרירים, ליאור סנטו
 
 
שני מטופלים של יעקב עזרא במקום הראשון (אבי פלדמן מר ישראל עד 80 ק"ג, ודותן מר ישראל עד 90 ק"ג) מטופליו נפגשים לבדוק מי מבנייהם הטוב ביותר לזכות בתואר הנכסף - אלוף האלופים!? וכאן זה אבי לפדמן.
מר ישראל 2006 ואלוף האלופים של ישראל אבי פלדמן ודותן מטופליו של יעקב עזרא
מר ישראל, פיתוח-גוף, חיטובים, תוספי מזון, יעקב עזרא, פיתוח שרירים, נשים, נוער, גברים, דיאטה, דיאטות, הרזייה,
 
דותן שועל לא קטן, שידוע בתחום עם לא מעט אליפויות 4 פעמים סיים במקום הראשון בקטגוריות שונות, עבר תקופה לא קלה  וקרוב לשנה עבר אימונים וצבר הישגים ביניהם: מר דרום הארץ, ואף זכה באליפות ישראל שזה חלום של כל מתחרה במשקל כבד – התואר הנכסף "מר ישראל בפיתוח הגוף".
מאז , הכין דותן את מני בלחדב ואת אלי רובין שהגיעו למקום ראשון במחוזי ובארצי ויש לו חניכים שעובדים איתו בימים אלה והוא מתכוון להכין שתי מתמודדים לשנה הבאה בדרך שקטה , מפתיעה, ומקצועית.
 
דותן יחד עם התזונאי שלו מר יעקב עזרא
פיתוח גוף קובי עזרא
 
דותן ומר יעקב עזרא מופיעים בעיתון מקומי של חדרה - לאחר הזכייה בתחרות מר הצפון 2006 עד 85 ק"ג
דותן ומר יעקב עזרא מופיעים בעיתון מקומי של חדרה - לאחר הזכייה בתחרות מר הצפון 2006 עד 85 ק"ג
פיתוח גוף, bodybuilding
מר ישראל פיתוח גוף
דותן ומאמנו יעקב עזרא מופיעים בעיתון
דותן ומאמנו קובי עזרא מופיעים בעיתון מקומי של חדרה
דותן מופיע בעיתון של חדרה

לפרטים ולתיאום פגישת יעוץ בקליניקה

ניתן לצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00

בנייד: 0528567140

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא