דיאטה מפליאה, לחטב את הגוף והשרירים ויתר קלות

להלן ל'אור מספר אודות הדיאטה והחיטובים בשיטת קובי עזרא. לדבריו הדיאטה הינה מפליאה וניתן לחטב את הגוף והשרירים ויתר קלות, פשוט חיטובי הגוף מתחילים ממש עם תחילת הדיאטה, בשיטת הדיאטה והחיטוב של קובי עזרא. הבחירה הכי נכונה שעשה היא הבחירה בשיטת הדיאטה של קובי עזרא, מקצוען אמיתי.

ל'אור זכה בתארים: מר צפון 2010, מר צפון 2012 ואלוף האלופים !

שנת 2011 מתחרות מר ישראל, ומימין מתחרות מר צפון 2012 שזכה כידוע בתואר אלוף האלופים
שנת 2011 מתחרות מר ישראל, ומימין מתחרות מר צפון 2012 שזכה כידוע בתואר אלוף האלופים
ראיון אישי עם לאןר סנטן
שאלה: כיצד הכרתה את קובי עזרא?
תשובה: את קובי עזרא הכרתי כאשר חבר המליץ לי עליו (השרירן אסף אגרסט), אמנם שמעתי עליו כבר בעבר הרבה דברים טובים והחלטתי לקבוע עימו פגישה בקליניקה שלו בתל-אביב על מנת לשמוע ולהיוועץ עימו על עיניינים מקצועיים של פיתוח גוף.
אני, מפתח גוף מקצועי אשר נותן את כל כולי למען הגשמת החלום להיות מפתח גוף מקצוען לא רק בזירה המקומית, 
אלא גם בזירה העולמית ויחד עם רוב שנותיי אשר רכשתי ניסיון לא מועט בתחום המופלא הזה, עדיין רציתי שיעמוד לצידי מישהו בעל סמכות מקצועית עליונה - קובי עזרא, אשר יודע על מה הוא מדבר ולא רק מדבר אלא בא עם ניסיון אישי מהתחום שזה הדבר הכי חשוב לדעתי כמפתח גוף אשר מעוניין לקבל חוות דעת סופר מקצועית על עתידי, רמתי, שאיפותיי וכמובן הפוטנציאל הטמון בי והכי חשוב כנות, יושר, אמינות, רצינות סובלנות מקצועיות בלתי מתפשרת אשר בעזרתה תביא אותי ותקרב אותי ככל האפשר להגשמת חלומי להיות מפתח גוף מוביל ומוערך בתחום כמו שתמיד ייחלתי לעצמי. את כל התכונות האלו ועוד הרבה מעבר להן שלא ציינתי על הדף כי פשוט אי אפשר לתאר אותן במילים – קובי עזרא מכיל את כולן.


כל האלמנטים והתכונות המדהימות אשר מצאתי אצל קובי עזרא באופיו ובאישיותו, זה דבר עצום ונפלא.
אני חייב לציין שלא מעט אנשים הציעו את עזרתם בשביל להוביל אותי אל המטרה שלי אבל קובי עזרא הוא היחידי שבאמת ובתמים חשתי שהוא האיש שאני צריך שיהיה לצדי וזו זכות ענקית עבורי שקובי עזרא באמת נמצא לצדי ולמעני בכל רגע נתון ולעולם לא אכזב אותי ותמיד תמיד תמיד היה שם בשבילי ברגעים הכי קשים, תמך עזר שאל התעניין הדריך ולא הפנה את גבו אף לא לרגע אחד ובתחום הזה סיטואציות שכאלו קורות בכל רגע נתון ואנשים פשוט נוטשים את הספורטאים שלהם וברגע האמת קובי עזרא תמיד היה שם וגם תמיד יהיה שם כי מעל כל המקצועיות, חוכמה, תבונה, ידע עצום מאין כמותו הוא אדם וחבר עם לב ענק והוא עובד עם המון רגש ללקוחות שלו ותמיד נמצא שם בשבילם ב 100%.
 
תחום התחרויות בפיתוח הגוף הוא מאוד תובעני וכמי שרוצה להיות מקצוען ברמות הגבוהות חייב שיהיה לצידו סמכות מקצועית עליונה, וקובי עזרא הוא האיש שבחרתי בו שילווה אותי לכל אורך הדרך ואין מאושר ממני על הבחירה הזו, זו הבחירה הכי נבונה שעשיתי בדרכי כמפתח גוף.
דיאטה מפליאה, לחטב את הגוף והשרירים ויתר קלות




אני חושב שאם אמשיך לפרגן לקובי עזרא, לא יהיה מספיק מקום בדף ולכן אסיים עם עצה קטנה למי שעדיין מתלבט לגביי כל מה שקשור לייעוץ תזונתי, כמו כן, בניית תוכנית אימונים אשר מותאמת לו באופן אישי ושתביא אותו אל המטרה במהרה ובבטחה - שזה הכי חשוב מבחינתי – קובי עזרא הוא האיש הנכון ! מפני שהוא באמת נותן את העצה הנכונה ולא מוכר אשליות אלא רק את האמת לאמיתה.
קובי עזרא הוא הסמכות המקצועית האולטימטיבית מבחינתי - אני כבר זכיתי שהוא נמצא לצידי !
בכבוד רב,
ל'אור – מפתח גוף מקצועי.

מספר מילים אודות קובי עזרא ואודות השיטה שלו. 


עוד מספר מילים אודות השיטה הייחודית

לפרטים ולתיאום פגישת יעוץ בקליניקה

ניתן לצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00

בנייד: 0528567140

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא