דיהידרוטסטוסטרון - טסטוסטרון

דיהידרוטסטוסטרון - טסטוסטרון
די-הידרו-טסטוסטרון   DHT הוא הרבה יותר חזק מאשר טסטוסטרון, מבחינת השפעתו האנבולית והאנדרוגנית (anabolic ו- androgenic), ההשפעות האנדרוגניות הן גם מאפשרות את תופעות הלוואי שלו.

תחילה, ה-DHT  (די-הידרו-טסטוסטרון) טהור הינה בחירה גרועה מאוד עבור אנאבוליזם (בניית השרירים, פיתוח גוף) מכל סוג שהוא. אני יודע שכולנו יכולים להסתכל להשפעה אנבולית \ אנדרוגנית שלו ולומר שהסטרואידים אנבוליים טובים מאוד, אבל בפועל, מה שקורה DHT  (די-הידרו-טסטוסטרון) בגוף הוא שונה בהרבה ממה שהיינו רוצים.

די-הידרו-טסטוסטרון הינו אנדרוגן בלתי ארומטי (aromatizing), אשר כידוע לך, שהדי-הידרו-טסטוסטרון אינו מומר לאסטרוגן (הורמון מין נשי) כלל. דבר זה חשוב היות והאסטרוגן הינו אחד המדכאים  את ייצור ה- LH, וזה גורם המחמיר ומקטין את ייצור טסטוסטרון אנדוגני שלך!!!

די-הידרו-טסטוסטרון, אינו מומר לאסטרוגן  כאמור,  לא ידכא את ייצור ה-LH או את ייצור הטסטוסטרון. די-הידרו-טסטוסטרון עשוי אפילו להיות בעל השפעה מדכאת את הורמון האסטרוגן, במקרים מסוימים.

הגוף שלך מפחית את רמת הדי-הידרו-טסטוסטרון למטבוליטים פעילים בדרך של האנזים דהידרוגנאז 3-hydroxysteroid אלפא, כך הדבר עשוי להגיע קולטני האנדרוגנים ברקמות שרירי השלד. זאת הסיבה מדוע אנו רואים שינויים כה רבים ושונים של ה-דיהידרוטסטוסטרון הקיימים בשוק, התכשירים החל מאנדרול (אוקסימטולון - בעל פעילות אנדרוגנית חזקה) לאנאבר (אוקסנדרולון - בעל פעילות אנדרוגנית נמוכה ביותר), עם שימושים רבים ושונים כל כך.


Andractim - טסטוסטרון ג'ל
ג 'ל טסטוסטרון - Andractim הינו ג'ל למריחה מקומית, אשר מגיע בשפופרת, המכיל 80x25mg של דיהידרוטסטוסטרון. קצב הקליטה יהיה דומה ג'ל טסטוסטרון, או כ- 10% בקירוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא