טסטוסטרון אונדקנואט, אנדרוקסון


אנדדריול - Andriol, טסטוסטרון אונדקנואט, אנדרוקסון (Undecanoate טסטוסטרון)

טסטוסטרון אונדקנואט-Andriol הינו טסטוסטרון עם אסטר  אונדקנואט-undecanoate המצורפת, ונצרך בצורה אוראלית.

טסטוסטרון אונדקנואט מייצג את הניסיון האמיתי הראשון ליצירת טסטוסטרון אוראלי מאז ה-מתיל טסטוסטרון. אני יכול רק להניח כי המדענים האחראים ליצור אלטרנטיבה מעשית לזריקות טסטוסטרון - testosterones (אשר, לפחות עבור טיפול בתחליפי הורמונים, הוא לא נוח), כמו גם צורות אחרות של טסטוסטרון אוראלי הטסטוסטרון (אשר היו באופן מסורתי מאוד קשה על פעילות הכבד).

כדי ליצור טסטוסטרון אונדקנוט, המדענים המעורבים היה צורך להביא פתרון לבעיות הניצבות בפני ה-מתיל טסטוסטרון Methyltestosterone, העובדה שהוא קשה לפירוק ע"י הכבד צריך להילקח במינונים גבוהים מאוד כדי לייצר תוצאות טובות.

ממדענים הכניסו 40mgs של טסטוסטרון אונדקנואט של חומצה אולאית (חומצת שומן), ולתמצת את זה (טסטוסטרון אונדקנואט). עכשיו הם משתמשים בשמן קיק ו-פרופילן גליקול לאוראט - laurate במקום חומצה אולאית, אבל זה רק מגביר את חיי המדף, ולא עושה שום דבר אחר לתכשיר ה-טסטוסטרון אונדקנואט.

למעשה, אתה יכול לקחת כמעט כל תרופה דקה דורבולין (ננדרולון דקנואט) estrified (nandrolone decanoate, למשל), וכן לפזר איתו שמן קיק ולאוראט גליקול פרופלין - propelyne, וליצור לך דקה-דורבולין Deca בכמוסות, או דבר מה אחר.

הבעיה היא שאתה צריך להיות מסוגל לעשות חתום כמוסות ג 'ל (סופט-ג'ל), לא רק כמוסות טיפוסי שני חלקים רוב האנשים זורקים סטרואידים אבקת פנימה בכל מקרה, אני סוטה מהנושא, מאפשרת לחזור Andriol. לאחר לשים כמה טסטוסטרון אונדקנואט גלגלית שמן לאוראט גליקול פרופניל, יהיה לך טסטוסטרון שהוא מסיסי בשומן באופ יעיל מאוד עקב אסתר (גדול מאוד) אונדקנואט קשור אליו, והוא מסוגל להיספג דרך המעי הדק שלנו באמצעות מערכת הלימפה. פירוש הדבר הוא שהוא אינו עובר דרך הכבר - המעבר "הראשון", תהליך אשר עלול להרוס יותר של הסטרואיד הפעיל, ואת הלחץ והרעילות על הכבד.

כמו כן, מוצג קליטה מהירה במחקר אחד מסביר, או שעשוי להסביר את מיעות תופעות לוואי . זה לא רע בשביל לחץ הדם (מניעת עלייה בלחץ הדם), אין טסטוסטרון אונדקנואט השפעות שליליות על בבלוטת הפרוסטטה-ערמונית עשוי אפילו לשפר את לחץ הדם! לפיכך, טסטוסטרון אונדקנואט ביוחד אלה הקשורים רעילות בכבד הצדדים אסטרוגניים.

טסטוסטרון אונדקנואט לנשים
נשים וסטרואידים: במחקר זה נעשה עם נשים וטסטוסטרון אונדקנואט, זה אפילו לא מוצג היכולת נמוך LH ו-FSH (Leutenizing הורמונים הורמון מגרה זקיק, בהתאמה), שהם הורמונים המגבירים  בגוף ליצר יותר טסטוסטרון. אני בספק אם טסטוסטרון אונדקנואט יכול ליצור נזק לתפקודי הכבד או בעל רעילות גבוהה (היפותלמוס, יותרת המוח, האשכים-Axis, הדבר השולט הייצור של הגוף של טסטוסטרון, בין היתר).
על כל סוג של מנה (או אפילו מופרז) סבירה. למעשה, מחקר אחד ציין שאין תופעות לוואי או השפעות כלל עם שימוש Andriol (טסטוסטרון אונדקנואט). באשר פרופיל השומנים שלך כולסטרול, יש אפילו הוכח יש השפעות מועילות על אותם! לכן, לשים כמה טסטוסטרון אונדקנואט כמוסות ג 'ל , מדענים של חברת אורגנון - Organon , סטרואיד פעיל לחלוטין עוקף את הכבד ולכן אינו מקבל פוגע ולא נגרם נזק בכבד, וטורם טסטוסטרון ישירות לגוף.

ובכן, אחרי מערכת הלימפה הביא טסטוסטרון אונדקנואט לתוך מחזור הדם בגוף שלך, אסתר אונדקנואט מתחיל להסירו. זה ישאיר אותך עם (בערך) 25mgs של טסטוסטרון בזרם הדם שלך, כמו אסתר אונדקנואט תופס הרבה מקום, והכמוסה מכילה רק בסך הכל 40mgs של טסטוסטרון אונדקנואט (בערך 15mgs מהן אסתר). התוצאות הסופיות מן Andriol יהיה דומה מאוד את התוצאה הסופית של הזרקת כמעט כל סוג של טסטוסטרון, פעם אחת את הגוף מסיר את אסתר.

אבל זכור, אתה אף פעם לא להזריק 25mgs ההשעיה טסטוסטרון, אבל זה בדיוק מה שאתה עושה כאשר אתה לוקח רק אחד כמוסה אחת של Andriol טסטוסטרון אונדקנואט.
אז עכשיו יש לך 25mgs של טסטוסטרון בגופך. זה לא הרבה, כך שאם אתה מתחשב בשימוש בתכשיר, עליך לקחת די הרבה  כמוסות טסטוסטרון אונדקנואט. וזאת אחת הבעיות הראשונות אנו נתקלים עם התרופה טסטוסטרון אונדקנואט.

שימוש של ספורטאים רבים היה  כמוסה אחת כל 4 שעות. והבעיה נפתרה? לא ממש, כי אנחנו נצטרך לקחת לפחות 2 כמוסות במינון זה אם אנחנו רוצים לראות כל סוג של השפעה אנבולית-anabolic, ואם אנחנו לוקחים את זה כל 4 שעות (בהנחה שאנחנו ער 16hrs כל יום ), ואז אתה לוקח בסביבות 8 כמוסות ליום. עכשיו אנחנו כבר העביר את הבעיה מן המאמץ הנדרש כדי לקחת יעילה עושה כדי להיות בעיה עם הכלכלה.
  
טסטוסטרון אונדקנואט Andriol תופעות לוואי
Andriol-טסטוסטרון אונדקנואט דל מאוד תופעות לוואי אפשר לצפות (מלבד השפעה קטבולית על הארנק).
אחד המחקרים  הראה ששימוש במינון נמוך מאוד של טסטוסטרון אונדקנואט, על נערים מתבגרים עדיין הראתה רווח סביר השמן חינם המוניים למרות שהבנים לא היו אימונים.
גם במחקר נוסף מתמקד קשישים שטופלו בטסטוסטרון אונדקנואט, שיפר את איכות חייהם באופן משמעותי (כמו אנדרוגנים לעיתים קרובות לעשות), וכן גם השפעות מועילות על זיקפה (מניעת אינפוטנציה) (שוב, זה אופייני של בעת הטיפול ב-סטרואידים אנבולים-אנדרוגנים).

נטילת כמות גדולה של Andriol - טסטוסטרון אונדקנואט הוא למעשה די בטוח (למעט חשבון הבנק שלך), ולא היה אפילו ללמוד 3 חודש לעשות בקוריאה, שבו מנה קטנה למדי של Andriol 160 מ"ג במשך 3 שבועות לאחר מכן חצי מנה של שאר העבודה, הביאו לעלייה מאוד טסטוסטרון. טסטוסטרון סרום סה"כ גדל מ 2.13 + / - 1.20 ng / ml ב בסיסית כדי 6.04 + / - 3.08 נ"ג / מ"ל (p = 0.005) לאחר 12 שבועות. בנוסף, טסטוסטרון חופשי היה (בקושי) שונה משמעותית מ 8.60 + / - 2.25 pg / ml עד 11.40 + / - 3.81 pg / ml (p = 0.13) (10).
עם זאת, לא חלו שינויים משמעותיים בתפקוד בדיקות הכבד, תאי דם אדומים לספור או פרופילים שומנים בדם, ולא היו שום תופעות לוואי משמעותיות אשר הובילו להפסקת מנהלה של טסטוסטרון אוראלי.

למען האמת, אני לא יכול להיות בטוח מנבאים יותר להשיג £ 5 עם השימוש Andriol, כי המוצר הזה יש תכונה מוזרה מאוד, וכי הוא ההשפעות מגוון רחב של נפחי יש בנושאים הבדיקה. באחד המחקרים שקראתי, ארבעה הבדיקה הנבדקים היו כל נתון Andriol, ואחד היה גל ענק רמות הטסטוסטרון עולה 60.1nmol / L ואת השני רק היה 11.5nmol / רמת L (5)! נושאי הבדיקה 2 הנותרים נפלו בין רמות אלו.

למרות כל זה בעיות, אם היה לי כסף לרוץ 10-15 כמוסות של יום / Andriol, ואם הייתי מחפש מתחם אוראלי עצמאי בבטחה לרוץ מחזור מלא (אולי של 12 שבועות), אז אני חייב להודות, Andriol יהיה הבחירה מספר 1 שלי.
טסטוסטרון אונדקנואט ועשוי להציע חלופה לטיפול האנדרוגן אצל נשים.

טסטוסטרון + אסתר אונדקנואט
[Androsta-4-en-3-1, 17b-ol]
משקל מולקולרי של בסיס: 288.429
משקל מולקולרי של אסתר: 186.2936
פורמולה: C19 H28 O2
נקודת התכה: 155
יצרן: Organon
מינון אפקטיבי: 600mgs
פעילות החיים: פחות מ 8-12 שעות
איתור זמן: 4-5 שבועות
טווח יחס - אנבולי \אנדרוגני: 100:100

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא