פיתוח שרירים

פיתוח שרירים גורמי הרזיה


תקנה צריכת קפה גורמת לעליית סוכר הדם בחולדות

צריכת קפה רגילה מגבירה את הסיכון לסוכרת מסוג 2. מנגנון אחד יכול להיות קפה שמשנה את החיידקים במערכת העיכול. חוקרים מאוניברסיטת קלגרי בקנדה, במחקר על חולדות, מצא כי כימיקלים בפוליפנולים קפה נקרא שינו חיידקים מעיים, ששינו את מאפייני השומן לאחר ארוחות. קפה עלה רמות במחזור של חומצות שומן קצרה שרשרת והוריד את הרמות של חומצות אמינו מסועפת שרשרת.
עם זאת, קפה גרם לשינויים חיוביים בהרכב גוף וברגולצית הסוכר הבא דיאטות עתירה שומן. אנחנו צריכים עוד מחקרים על ההשפעות של קפה וקפאין על תקנת סוכר בדם ובהרכב גוף (Journal of Nutritional Biochemistry, published online January 30, 2014).

התעמלות אירובית מסייעת לשמור על מסת שריר בזמן דיאטות דלות קלוריות

תוכניות לירידה במשקל לטווח ארוך או בדרך מהירה עשוי לגרום לירידה במסת שרירים, מה שהופך את זה יותר קשה לשמור על משקל שאבד - אחוזי השומן. אימון משקולות מוכר כדרך הטובה ביותר לקדם את פיתוח ובניית השרירים ולמנוע אובדן שריר במהלך ירידה במשקל.
עם זאת, פעילות אירובית יכולה גם לשפר את סינתזת חלבון בשריר, במיוחד באנשים מבוגרים עם עלייה שבשמן בטן על פי מחקר של מבוגרים עם השמנה קרביים (איבר ושומן בבטן). חוקרים בחנו את ההשפעות של תזונה דלות קלוריות ודיאטות דלות קלוריות בתוספת אירובית על הרכב גוף.
שני הקבוצות ירדו במשקל ואינץ', אך קבוצת הדיאטה בתוספת אירובית הייתה מסוגלת לשמור על מסת שריר.
אנשים מנסים לרדת במשקל צריכים לממש ולחתוך קלוריות. התרגיל לשמור על מסת שריר שיסייעו למנוע עלייה במשקל. (Obesity Facts, 7: 26-35, 2014)

ירידה במשקל גורמת לפירוק מסת שרירים רזה

 מטרה של ירידה במשקל מרכזית היא למקסם את אובדן השומן ולהקטין את איבוד מסה רזה. הנחה סטנדרטית בקרב מומחים לירידה במשקל רבים היא כי במהלך ירידה במשקל, רבע מהמשקל שאבד בשל אובדן מסה רזה ושלושה רבעים הוא כתוצאה מאובדן שומן. סקירת ספרות ע"י חוקרים ממרכז המחקר ביו-רפואי פנינגטון באטון רוז ', לואיזיאנה הגיעה למסקנה שכלל זה הוא משוער, במקרה הטוב.
גורמים כמו גיל, פעילות גופנית, הרכב וגנטיקה תזונתיים תפקיד חשוב בקביעת השינויים בהרכב גוף בירידה במשקל. התרגיל במהלך ירידה במשקל יכול למנוע אובדן שריר בכל גיל ולשנות רבע / שלטון שלושה רבעים. (Obesity Reviews, published online January 2014)


רמות נמוכות של טסטוסטרון והשמנה: מעגל קסמים

 הקשר בין רמות טסטוסטרון נמוכות בהשמנת יתר הוא מורכב, מה שהופך את הבעיות קשות לטיפול. השמנת יתר מוריד את הטסטוסטרון, אבל לא בהכרח משפיע על הורמוני השליטה בה בהיפותלמוס, בלוטת יותרת המוח ובלוטות המין. עם זאת, השמנת יתר חמורה משפיעה בקרות אלה.
הפחתת משקל בדרך כלל מגביר את רמות הטסטוסטרון, אך ירידה משמעותית במשקל באנשים שמנים היא קשה מאוד. תוספות טסטוסטרון יכולות לעזור להילחם בהשמנה, אבל הם תורמים לדום נשימה בשינה ופוריות פשרה. פעילות גופנית משפרת את בריאות חילוף חומרים ועשויה להיות הפתרון לשיפור שליטת טסטוסטרון וקידום ירידה במשקל. גם בהיעדרו של ירידה במשקל, כושר השתפר מגביר בריאות חילוף חומרים. (Asian Journal Andrology, published online, February 14, 2014)




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא