פיתוח גוף תחרות מר אולימפיה Bodybuilding

פיתוח גוף תחרות מר אולימפיה Bodybuilding.



מפתח הגוף לי לברדה מחשב לאגדה בספורט פיתוח הגוף. בשנים התחרות שלו, לי הציג גוף סימטרי, אסתטי שזכה כמעט בכל תואר עליון בפיתוח גוף מקצועי, למעט מר אולימפיה הנחשקת. עם זאת, לי היה קרוב מאוד לזכייה בתואר הגדול ביותר בפיתוח גוף, לקח את המקום השני לייד לי הייני בשנת 1989 ו-1990.



השרירין ריצ'י גספרי האגדה בספורט פיתוח גוף. לא רק שהוא אחד ממפתחי הגוף המקצועיים של שנות ה- 1980, אך הוא הגדיר מגמה חדשה של חיטוב הישבן ע"י החדרת הרעיון של ישבן חטוב ומשורטט לעולם פיתוח הגוף.



לי הייני זכה מר אולימפיה שמונה פעמים ברציפות (1984-1991), פרש בגיל 31 ומעולם לא הפסיד את התואר מר אולימפיה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא