קורס עיסוי חלק 2, איך לשחרר כאבי צוואר, איך לצמצם כאבי ראש

קורס עיסוי חלק 2 עם רואי http://diet2all.net/.

איך לשחרר כאבי צוואר, איך לצמצם כאבי ראש, איך לטפל בכאבי כתפייים, הטיפול בכאב מקרין, מידע והדגמות על סוגי עיסויים שונים, כעיסוי שוודי, עיסוי תיילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי צרפתי, עיסוי של לומי לומי מהוואי, עיסוי כף הרגל - רפלקסולוגיה.







עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק חיוני לשחרור מתח מרקמות הנמצאות בשכבות עמוקות, וגם ביותר שטחיות. כאן אנו מתייחסים כמובן לשרירים גידים מפרקים ועוד... העבודה נעשית לאורך ולרוחב הסיבים של הרקמות (עבודת רוחב מסייעת בשחרור מלא יותר). העיסוי מסייע בשחרור דפוסים כרונים של מתח בגוף. מתח מתבטא בספזם (כווץ של רקמות) המונע את הגמישות וזרימה הדם החופשית של חומרים ברקמות השונות. כתוצאה מכך מגיע פחות דם וחמצן לרקמה ותפקודה התקין מוגבל, יחד עם זאת רעלים מתקשים למצוא את דרכם החוצה ויוצרים נזק לרקמה.



עיסוי צרפתי

עיסוי צרפתי מטרתו היא לשחרר את השרירים התפוסים ע"י ליטופים, לחיצות, לישות וטפיחות קלות של המטפל בידיים פתוחות על שרירי המטופל. עיסוי צרפתי מתבצע באזורים שונים בגוף ולכל איבר בגוף ישנם טכניקות ספציפיות על פי שיטת העיסוי הצרפתי. בעיסוי הצרפתי נעשה שימוש ולרוב בשמן שקדים על מנת להקטין את החיכוך ולאפשר להיכנס לעומקו של השריר על מנת לשחררו. מטרת העיסוי הצרפתי - לשחרר את השרירים, בעיקר לאחר פעילות ספורטיבית. העיסוי מתאים בעיקר לספורטאים או לעוסקים בפעילות גופנית נמרצת באופן קבוע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא