כיצד להפוך לאדם חטוב ביותר? כולל קוביות בבטן!

כיצד להפוך לאדם חטוב ביותר? כולל קוביות בבטן!

יקיר קגמן אשר הפך לאדם חטוב ביותר! ע"י שיטת הדיאטה והאימונים של קובי עזרא. תמיד אהבתי לעשות ספורט ולהתאמן בחדר הכושר, אך ללא תוצאות מיוחדות כמו בשיטתו של המסטר שלי! בתפנית שלי להגיע לגוף שרירי וחטוב קובי אמר לי האם אתה רוצה תוצאות מהירות ביותר? אני השבתי מידית כן! וכך היה: כעבור שלושה חודשים של תוכניות דיאטה שונות ותוכניות אימונים שונות שד"ר קובי עזרא הרכיב לי עליתי במסה השרירית ובאופן איכותי ככל האפשר. ובשלושת החודשים הנוספים ביצעתי דיאטת חיטובים עצבנית ביותר!!! עד שהגעתי לכ- 3.5% שומן בגוף.
 
כמובן שלרדת לאחוזי שומן נמוכים כאלה בגוף צריך המון התמדה, אפילו ניתן לראות את השינויים שהדיאטה עשתה לי בשומן העודף שבפנים שלי. בקיצור כל השרירים בגוף שלי הפכו לאבנים וכל מי שלא ראה אותי מספר שבועות התפעל מהשינוי ומהחיטובים בגופי - קוביות וכו'... אז בהזדמנות הזאת אני גם כמובן רוצה להודות למסטר שלי - קובי עזרא, כהפך אותי ממראה רך למראה שרירי, חטוב ונוקשה...
 
 
יקיר שהפך משמנמן לאיש חטוב ושרירי - לפני הדיאטה והחיטובים ולאחר הדיאטה והחיטובים
דיאטה מהירה, דיאטה און ליין, דיאטה לנוער וילדים, דיאטה קלה, דיאטה לפי סוג דם, דיאטה רפואית, דיאטת אטקינס, דיאטת בזק, דיאטת נקודות, דיאטת השמנה, דיאטת כאסח, דיאטת חלבונים, דיאטת לחם, חיטובים, חיטוב הגוף, חיטוב הבטן, חיטוב ירכיים, רגליים, חיטוב ידיים, הרזיה
משמנמן לאיש חטוב ושרירי - לפני הדיאטה והחיטובים ולאחר הדיאטה והחיטובים
דיאטה מהירה, דיאטה און ליין, דיאטה לנוער וילדים, דיאטה קלה, דיאטה לפי סוג דם, דיאטה רפואית, דיאטת אטקינס, דיאטת בזק, דיאטת נקודות, דיאטת השמנה, דיאטת כאסח, דיאטת חלבונים, דיאטת לחם, חיטובים, חיטוב הגוף, חיטוב הבטן, חיטוב ירכיים, רגליים, חיטוב ידיים, הרזיה
 
כיצד להפוך לאדם חטוב ביותר? כולל קוביות בבטן!


לפרטים ולתיאום פגישת יעוץ בקליניקה

ניתן לצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00

בנייד: 0528567140

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא