מר ישראל בספורט פיתוח הגוף

ריאיון עם יהודה יהודה בנעים- מקום שלישי מר ישראל 2006 עד 75 ק"ג IFBB
מר ישראל לשנת 2010 ואלוף האלופים במשקל עד 90 ק"ג נאבא.
תאריך לידה:       23/05/1982
מר ישראל 2010, פיתוח גוף, יעקב עזרא, סטרואידים אנאבולים, הורמון גדילה, אנדרוגנים, טסטוסטרון, פיתוח גוף, שרירים וכושר, פיתוח גוף, פיתוח גוף מהיר, בבית, פיתוח גוף ותזונה, פיתוח גוף למתחילים, עליה במשקל, מסת שרירים, תוספי מזון, תוספי מזון לספורטאים,
מקום מגורים: נתניה
כמה שנים אתה מתאמן ? 5 שנים.
מה הגובה שלך : 1.79 מ'.
מצב משפחתי: תפוס.
כמה שקלת בתחרות? 80 קילו.
איך הגעת אלנו ל-Healthnfit ?
דרך ידידה טובה שלי  אלנה (mysuperbody) גם מתחרה אבל היא בנאבא.

 
מה דעתך על קובי עזרא?
יש לו המון ידע בהכול שיכול מאוד לתרום לענף הזה להתפתח בארץ מכיוון שלא כולם מודעים  לספורט הזה שאותו אנו חווים על עצמנו והוא ממש תורם לכול העניין של הספורט הזה. לא לחינם הוא נקרא מאמן האלופים, אני מעריץ ומעריך את האיש ואת הספרים שכתב: מהם למדתי רבות

במה התזונה שלך שונה "באוף סיזאן " לעומת התזונה שהייתה לך לפני התחרות ?
שאני באוף סיזאן אני אוכל המון אבל ממש המון  אוכל בעיקר חלבונים קרוב ל 300 גרם פחמימות קרוב ל500 גרם ועוד כול מיני דברים משמינים שאני לא מרשה לעצמי כמובן כמו שוקולדים ופיצות  קינוחים למיניהם משתדל ללכת 3-4 פעמים בשבוע למיסעדות בשריות כמו  אל גאו"צו  ולפנק ולפצות את עצמי על הדיאטות הקשות שאני בונה לעצמי. בקיצור אוכל הכול ולא אומר לא לשום דבר  !!!! בקיצור שורה תחתונה עם אתה רוצה להיות גדול וחזק אתה צריך מסה גדולה !!!!

כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן?
    אני מיתאמן כול יום  שזה בין 7-12 פעמים משקולות  תלוי במצב הרוח אני מישתדל לעשות 2 אימונים ביום לפחות 3 פעמים  בנוסף אירובי שזה אני לא מחשיב כאימון עבורי כול שריר אצלי בגוף חייב     את מלוא הצומת לב  ועושה עוד כול מיני דברים שאני לא יכול לספר לכם פה !!!!

כמה זמן נערך כל אימון שלך ?
    אימון שלי ניערך בסביבות שעה לשעה וחצי אימון חזק מאוד ומתי שיש מנוחות של לא יותר מדקה ..  
אירובי אתה עושה כל השנה או רק בהכנה לתחרות ?
אני עושה אירובי תמיד לישמור על קצב חילוף חומרים שלי אבל מישתדל באוף להוריד קצת ולא להישתגע אחרי אחוזי שומן
עבורי השומן הוא לא בעיה להורדה כי זה תלוי במישמעת העצמית שלך ומי שמזייף אז רואים את זה על הבמה !!!

כמה זמן לפני התחרות נכנסת לדיאטה ולאירובי ?
אני ניכנס למישטר של הדיאטה קרוב ל 4-5 חודשים ככה אני לא משתולל לי ומגיע לאט ובטוח לתחרות מבלי ליפגוע במסת השירי קרוב ל 2-4 קילו שומן בחודש  להוריד זה עדיף מאשר להוריד 4-8  קילו  בחודש.
את האירובי אתה עושה לפני או אחרי אימון ?
תשמע זה מונחים שמשתנים כמובן זה תלוי במצב שלי אני ישתדל תמיד לגוון ככל האפשר ככה הגוף אינו יודע מתי אני יעשה את האירובי אבל אני משתדל לפצל אותם בין האימונים.היו פעמים שהייתי מגיע 3 פעמים ביום שהאירובי היה ביניהם  והיו ימים בסוף האימון שהייתי עושה במטרה לשרוף יותר שומן !!! אבל בחיים לא לפני זה חוק !! ואיך אומרים חוק זה חוק!!!
 
במה אתה עוסק בחיי היום יום?
    אני מאמן אנשים אימונים אישיים ובונה להם תוכניות תזונה ופיתוח גוף. בנוסף עובד בחדרי כושר בנתניה במלון כרמל טרויה פיטנס.

מתי ידעת שאתה רוצה ללכת על קריירה של פיתוח הגוף ?
    מאז שהייתי צעיר בן 15  היה לי את האופציה והקירבה למכון כושר היו לי שני מאמנים אחד פילקס מאמן צבא האדום ברוסיה והשני זה גדי אורן [מתחרה] שהם נתנו לי סיבה טובה ללכת למכון ושראיתי איך גופי מתפתח בצורה מהירה נמשכתי לספורט הזה !!

תגיד המשפחה והחברים עוזרים ? תומכים ?
כן המשפחה תומכת אימא נורית ואחותי נטלי תומכות ואחיי הקטנים אבל דיי קשה להם ואני מבין אותם המצבי רוח שלי בבית משתנים מאוד מהר במיוחד בדיאטות שאתה רעב ואתה צריך לאיכול רק ביצים וטונה וחזה עוף אז נורא קשה להם אז משתדל להיות בחוץ לבית כמובן שגם בחוץ יש את החברים הטובים יש לי את אחשל חבר שלי קובי  מימון ושי מימון שהם באמת כול הכבוד להם תומכים בי ומגיעים לכול תחרות וזה דבר נורא כיף שיש לך חברים כאלו שהם גם בספורט הזה .ויש הערכה כלפיך.

מהם השאיפות שלך לעתיד הרחוק?
תישמע השאיפות שלי לעתיד הרחוק הוא כמו כולם בספור בענף הזה בארץ קשה להיתפרס ויסכימו איתי רבים פה.  השאיפה הגדולה שלי היא להיות מאחד הטובים בארץ ולגשת לתחרויות בחול שזה  המטרה ומי יודע אולי וליפתוח מכון כושר משלי שיהיה על בסיס קליפורניה שזה על החוף ממש .
אתה מתכון להתחרות שנה הבאה במר ישראל? כן אני מיתכונן לתחרות  אני יכן את עצמי הרבה יותר טוב בעזרת חבר טוב שזה  ליאור גניש שאנחנו מיתאמנים ביחד מידי פעם.

מהם תוספי המזון שאתה צורך כעת ?
אני מישתמש בכמה מוצרים   שזה אבקת חלבון.  גלוטמין, אבץ, ויטמין סי, אומגה 3, קראטין מידי פעם ועוד כול מיני.

מאיפה צברת את כל הידע שלך ?
הידע שלי בא מנסיון רב שניסיתי על עצמי במשך השנים  את המוצרים וראיתי מה באמת עובד אליי אם זה באימונים ואם זה בתזונה ואם זה בתוספים.   ובנוסף אני קורא המון ספרים מאמרים של כול מיני חוות דעת של כול הבודיבילדרים בעולם ומישכלל הכול  ובונה לי תוכנית מיקצועית משלי.

איזה עצות אתה יכול לתת למתחרים צעירים או לחבר'ה שרוצים לגדול ולהתפתח?
לפני שנוגעים בכול מוצר צריך ליבדוק טוב טוב מה הוא מכיל והאם שווה ליזרוק עליו כסף זה 1.  לאיכול טוב  שזה הכי חשוב ולא להתקמצן על אבקת חלבון שאחרי האימון כי זה חובה. ועוד כמה תוספים. אני תמיד מיצטער על הרגע שבגיל 15 לא ידעתי ולא אמרו לי על אבקת חלבון זה נורא תורם לפיתוח הגוף שאין לכם מושג אני רק 2 מישתמש בזה  וזה נותן ניפלאות  גורם נוסף זה גם זמן שינה שזה חשוב לישון ושוב אני אומר לישון רק ככה גודלים לפחות 8 שעות ביום.  לגבי אימונים קחו איתכם בין זוג  שידחוף אותכם
ואתם אותו וככה תישתפרו  בהכול חייב בין זוג לפחות שאתם בהתחלה של האימונים.

-מהו התרגיל המועדף עלייך?
 לחיצת חזה עליון זה הכי הכי חביב עליי.
-מהו התרגיל השנוא עלייך ? האמת  שזה היה יד אחורית אבל מאז ניאלצתי לעבוד עליה  חזק והיא נהייתה חלק גדול מגופי ויפה התחלתי לאהוב אותה וזה גם שיטה עבורכם על כול שריר ששנוא עליכם אז עיבדו עליו יותר ובסופו של דבר תיראו שתתחילו לאהוב אותו.

-מהו לדעתך השריר המפותח ביותר בגופך?
חזה כתפיים ובמיוחד הגב שלי שהוא  מפותח מאוד היותי גולש בים 12 שנה.

-מהו לדעתך השריר שאתה צריך הרבה תשומת לב והשקעה?
אני משקיע על כול הגוף באותו מידה בישביל לא לאבד פרופורציות.

-מה אתה הכי אוהב לאכול באוף סיזן?
אני אוהב הכול במיוחד הבורגרים פיצות מאכלי ים  שוקולדים   בוטנים.

-אתה מתכון להתחרות ב-IFBB ?
האמת שהשיפוט שם הוא דיי דפוק סליחה על הביטוי בתחרויות האלו זה קומבינות של מי שמאמן את מי ורבים יסכימו איתי על כך! אז אני מאוד שוקל להיתחרות  שם יש מצב שאני יעבור לאלי אנה השנה כי שם יש פרסים גדולים יותר ושיפוט ראוי יותר .

-כמה תחרויות עשית עד עכשיו ?
עשיתי 3 תחרויות עד עכשיו ואני אני מצפה לעוד הרבה !!!

-אחרי כמה זמן שהתחלת להתאמן התחלת להשתמש בתוספי מזון ?
אני אחרי שנתיים התחלתי וראיתי שיפור מהיר מאוד מאוד בגופי.

-איזה קשיים עברו על המשפחה והסובבים אותך לקראת ההכנה לתחרות ?
 קודם כול על המישפחה עברו המון שזה העצבים שלי  ביזמן הדאיטה שאתה ללא פחמימות ושאתה חי רק על חלבונים אז אתה עצבני אז אימא נילחצת קצת האחים פיתאום ניגמר החזה עוף ביצים  אז היו כמה מריבות וזאת לא מספיק שאני קונה כול שבוע 10 קילו חזה עוף שזה מיצרך חשוב ואימא שלך עושה לך שניצל מיזה אז זה דיי מעצבן גם אותך וגם את המישפחה שלי עם החברים זה היה דיי באסה כי הם רצו מסיבות וכול זה  ובילוים וחתונות של חברים ואתה לא יכול לאיכול כלום בחוץ  אז הם דיי כעסו !!  אבל בסופו של דבר  איך אומרים "סוף טוב הכול טוב".

-כמה אתה לוחץ חזה ?
לחיצה אחת   180  קילו ישר   עליון לוחץ 140 קילו.

-כמה אתה מרים בכפיפת מרפק כנגד מוט ישר?
 אני מרים 80 קילו
 פשיטת מרפק יד אחר יד מאחורי העורף  ? 37.5 קילו

-וכמה בסקוואטים?
 אני עושה עם 200 קילו.

-כמה פעמים בשבוע אתה מאמן שריר ?
יש פעמים של פעם בשבוע יש של 2   ויש של 3  אני לא עובד לפי תוכנית קבועה מישתדל לגוון ככל האפשר  ורק כמה שאפשר!!   בטן עובד 3 פעמים בשבוע
 
איך החלוקה שלך?
יום א"  חזה כתפיים
יום ב"   גב יד אחורית + אירובי
יום ג"    רגליים כתפיים וטרפזים
יום ד"   חזה יד קידמית + אירובי
יום ה"  גב יד אחורית + רגל אחורית ואירובי
יום ו"   רגליים יד קידמית
יום ש"  מנוחה   וקדימה לים

-יש לך משהו להגיד לסיום?
קודם כול תודה רבה לאסף וקובי עזרא - מאמן האלופים!
אני מאוד רוצה שהספורט הזה יכנס לארץ ויהיה מודעות גדולה יותר לאנשים אני מיקווה מאוד שאלי אנה יעמוד במילים שלו ויעשה לנו תחרות גדולה יותר נוסח כוכב  נולד שנוכל לראיות גם את הכול בטלוויזיה ולכול אלו שרוצים לגדול אז יש כמה טיפים פה שיכולים לעזור לכם להגיע למה שאתה רוצים וזה סך הכול כיף להיתאמן וליגדול וכמובן שרק צריך תמיד לחשוב על העתיד שמחתי מאוד לתת לאסף את הראיון הזה ותודה רבה לכולם שתומכים בי שאלו ליאור גניש. גדי אורן שי מימון  אולגה ואלנה  אבא פליקס   המשפחה החברים  וגם חברי המכון בו אני נימצא טרויה פיטנס באמת תודה רבה לכולכם על עזרתכם.. שיהיה לכולנו בהצלחה בתחרות הבאה.
 
אוקי יהודה תודה על תשובותיך  הגענו לסיום הריאיון.
 
יהודה בנעים בחברת יעקב עזרא - מר ישראל לשנת 2010 ואלוף האלופים במשקל עד 90 ק"ג נאבא.

מר ישראל 2010, פיתוח גוף, יעקב עזרא, סטרואידים אנאבולים, הורמון גדילה, אנדרוגנים, טסטוסטרון, פיתוח גוף, שרירים וכושר, פיתוח גוף, פיתוח גוף מהיר, בבית, פיתוח גוף ותזונה, פיתוח גוף למתחילים, עליה במשקל, מסת שרירים, תוספי מזון, תוספי מזון לספורטאים,
מר ישראל בספורט פיתוח הגוף

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא