הדיאטה והחיטוב של עדנה

הדיאטה והחיטוב של עדנה: עדנה מטופלית של קובי עזרא, מאמנת כושר אישית, מספרת אודות תהליך הדיאטה והחיטובים שעברה אצל מאמן האלופים !

להלן ראיון לאחר הדיאטה המהירה. "אני יכולה לומר שהגעתי לחיטוב מקסימאלי ואין ספור מחמאות!"

מה דעתך על שיטת הדיאטה שלנו?

דעתי על שיטת ההרזיה והחיטוב של קובי עזרא: אני יכולה רק לומר שאני מגיעה איתו לתוצאות בלתי אפשריות (מבחינת חיטוב הגוף). אני מקבלת אין ספור תגובות חיוביות אודות גופי ואחוזי השומן הנמוכים. 

כולם שואלים אותי לאיזה אחוזי שומן הוא רוצה להגיע איתך! את על אפס שומנים בגוף ועוד... 

אני שבעת רצון משיטת הדיאטה ומהמקצועיות, מהשרות בקיצור מושלם ! אני שמחה שאני בידיים טובות...

אני ממליצה בחום אודות ההליכים בקליניקה של קובי עזרא. 

יש לציין שאני לאחר שלוש לידות! ובכל לידה עליתי כ- 35-40 קילו, ולמרות זאת הגעתי לקוביות בבטן. 


לפרטים ולתיאום פגישת יעוץ בקליניקה

ניתן לצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00

בנייד: 0528567140

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא