פיתוח גוף דיאטה לחיטובי הגוף המושלם, פיתוח גוף

מר-הצפון לשנת 2002-פיתוח גוף דיאטה לחיטובי הגוף המושלם, פיתוח גוף

דיאטה לחיטובי הגוף המושלם: כשהגעתי אלייך, כבר עברתי קברת דרך ארוכה מאוד, והייתי מטופל של הרבה מאוד אנשים מפורסמים ובעלי שם (כגון: מר עולם אלי האנה ועוד)...

אך אתה היחידי שעזר לי לשבור את מחסום ה- 80 ק"ג ולהגיע אל משקל טרם הייתי בו - 93 ק"ג.

אך לא זאת הנקודה, הדבר היותר חשוב והמדהים הוא: שע"י טכניקות האימונים שלך ותוכניות התזונה ("המוזרות") שלך, הצלחתי לרדת באחוזי השומן בגופי - בצורה מדהימה ביותר!!! מ- 15% (שזה לא הרבה) למצב של 3% שומן  !!!

פיתוח גוף דיאטה לחיטובי הגוף המושלם, פיתוח גוף
פיתוח גוף דיאטה לחיטובי הגוף המושלם, פיתוח גוף

על כן, סיפר לי אחד השופטים לאחר התחרות, כי ניצחתי בתחרות מר-צפון לשנת 2000 עקב חיטובי גופי המופלאים (אפילו היו לי "פסים בישבן", דבר המרמז על אחוזי שומן נמוכים ביותר). למרות שהיו מפתחי גוף גדולים ממני במימדים - החיטובים שלי ניצחו אותם. מה שמסביר כי בתחום פיתוח הגוף, לא צריך רק מסה ומימדים מפלצתיים אלא גם חיטובים ועיצוב שרירים יפה...

ושוב תודות לגורו שלי - מר יעקב עזרא.

מאת: האיל זעתרה, מנצרת (בעל חדר כושר, ומדריך ספורט).

בתמונה, תחרות פיתוח גוף, מר ישראל: מימין-האיל, ליאור גניש, אייל חסון.
מר-הצפון לשנת 2000-פיתוח גוף

לפרטים ולתיאום פגישת יעוץ בקליניקה

ניתן לצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00

בנייד: 0528567140

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא