גירוי הפרשת הורמון הגדילה, MK-677, Ibutamoren , קובי עזרא

היום אספר לכם על תכשיר המשמש לגירוי הפרשת הורמון הגדילה, וזאת ע"י MK-677,  הידוע גם בשם איבוטמורן - Ibutamoren, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות וכושר. 

MK-677, הידוע גם בשם Ibutamoren או Nutrobal, הוא תרכובת סינתטית אשר מסווגת לעתים קרובות כמגרה את הפרשת הורמון גדילה. זה לא פפטיד או SARM (סלקטיבי אנדרוגן רצפטור מודולטור), למרות שהוא קשור לעתים קרובות לקטגוריות אלו של תרכובות.


MK-677 פועל ע"י גירוי שחרור הורמון הגדילה (GH) וגורם גדילה דמוי אינסולין 1 (IGF-1) בגוף. הוא משיג זאת ע"י קשירה לקולטן גרלין, שהוא קולטן פפטיד המעורב בוויסות התיאבון ואיזון האנרגיה. על ידי הפעלת קולטן זה, MK-677 מקדם את הפרשת הורמון גדילה, אשר יכולה להיות בעלת השפעות שונות על הגוף, לרבות עלייה במסת השריר, שיפור בצפיפות העצם והתאוששות מוגברת מפעילות גופנית.


מספר יתרונות פוטנציאליים שדווחו במחקר ובחווית משתמש כוללים:

שיפור במסת שריר וחוזק: MK-677 עשוי לעזור לקדם מסת שריר רזה ולשפר כוח, מה שהופך אותו לעניין עבור ספורטאים ומפתחי גוף.


צפיפות עצם: זה עשוי גם לתרום לבריאות עצם טובה יותר על ידי הגדלת צפיפות העצם.


שינה משופרת: חלק מהמשתמשים דיווחו על איכות שינה טובה יותר בזמן נטילת MK-677.


עור ושיער: ישנם דיווחים אנקדוטיים המצביעים על כך ש-MK-677 יכול לשפר את בריאות העור והשיער.


חשוב לציין שבעוד ש-MK-677 יכול להעלות את רמות ה-GH ו-IGF-1, זה לא זהה לטיפול בהורמון גדילה סינתטי שנקבע למצבים רפואיים הקשורים למחסור בהורמון גדילה. יתר על כן, ישנן תופעות לוואי ושיקולים פוטנציאליים שיש לשים לב אליהם בעת השימוש ב-MK-677. חלק מתופעות הלוואי השכיחות שדווחו כוללות תיאבון מוגבר, אצירת מים ותרדמה מדי פעם.


MK-677 אינה תרופה מוסדרת, והשפעותיה ארוכות הטווח אינן נחקרות היטב. כמו בכל תוסף או תרכובת, חיוני להשתמש בו באחריות ולהתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני תחילת השימוש בו, במיוחד אם יש לך מצבים רפואיים קיימים או נוטלים תרופות אחרות.


בנוסף, החוקיות של MK-677 משתנה ממדינה למדינה, וחיוני להיות מודע לחוקים ולתקנות לגבי הרכישה והשימוש בו במיקומך. תמיד חקור והבין את הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים לפני ששקולים את השימוש בתוסף או תרכובת כלשהי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא