יום שבת, 29 ביוני 2019

האיש החטוב בעולם, מר עולם פיטנס - קובי עזרא

האיש החטוב בעולם, מר עולם פיטנס ומר ישראל, מטופלו של קובי עזרא Ph.D, ארנולד שוורצנגר הישראלי. להלן עוד מטופל העונה לשם איציק עורך דין בענייני תעבורה ומשפחה - דיני משפחה. בראיון נראה חוץ מכמובן המלצתו החמה על קובי עזרא- שבנה לו את תוכניות האימונים ובתזנה. נראה גם את הסיפור האישי שלו מהפציעה בצבא (ופלטינות ברגליים) ועד לזכייה בתואר מר ישראל ומר עולם פיטנס (הנציג של מדינת ישראל). לאתר: http://diet2all.net



יום רביעי, 22 במאי 2019

תרגיל מורכב לכתפיים לחיצת כתפיים עם מוט, קובי עזרא

קובי עזרא Ph.D על תרגיל בסיסי מורכב לשרירי הכתפיים: לחיצת כתפיים עם מוט, Shoulder press.

תירגול לחיצת כתפיים בעמידה מיועד לאימון מורכב וכבד באופן יחסי המתרכז בעיקר על הראשים הקדמיים והתיכונים של שרירי הכתף - דלתא (Deltoid).

באמצעותו אנו יכולים לגרות את גדילת מסת השרירים וכוח השרירים הסובבים את מפרק הכתף.

לאתר: http://diet2all.net



יום חמישי, 16 במאי 2019

לחיצת חזה קובי לוי, קובי עזרא, דיקלה טל לגזיאל פיתוח שרירים

לחיצת חזה בשכיבה, עם קובי לוי, קובי עזרא, דיקלה טל לגזיאל פיתוח שרירים. לחיצת חזה בשכיבה עם מוט.

#קוביעזרא #קובילוי #לחיצתחזהבשכיבה #דיקלהטללגזיאל

יום שבת, 27 באפריל 2019

קובי עזרא פיתוח שרירים גוף שרירי וחזק

אז אנשים רבים שואלים אותי קובי עזרא אך לעשות פיתוח שרירים גוף שרירי וחזק ?

אז היום ניתן לכם מספר סירטונים בתחום, שיעזרו לכם לעלות ולגדול במסת השרירים בגוף.


1. סרטון על פיצול תוכניות אימונים כל האפשריות לתוכניות אימונים מצורה מסודרת, החל מאימון כללי, בדרך של פיצות חלקי הגוף השונים לשני חלקים: A ו- B, כלומר תוכנית אימונים לפיצול השרירים בגופנו לשני חלקים. בהמשך גם לשלוש חלקים, כלומר לתוכניות A, B, ו- C ולארבע חלקים, כלומר לתוכניות A, B, C, D.

2. סרטון על איך לגדול במסת השרירים? החל מאימונים ותזונה, ועד לגירוי מערכת העצבים, כל זאת במטרה לגרות את השרירים לגדול ולהתנפח בצורה מהירה ביותר. אילו רבכיבי תזונה מרחיבים את כלי הדם בשרירים? איך לשפר את כוח השרירים וכו'.


3. סרטון על איך בונים תוכנית אימונים? איך לאמן את השרירים בצורה נכונה ובהתאמה אישית למטופל? אילו תרגילים יסייע לכם להגדית את השרירים, או תרגילים לחיטוב השרירים?, כמה סטים לעשות למתחילים ולמתקדמים?, על טווחי התנועה של התרגילים באימון ועוד...

4. סרטין המספר על באיזה אימון להתחיל ארובי אנאירובי? מה, כמה, ולמה על אימונים - משקולות או ריצה ממה רצוי להתחיל? ולאילו מטרות?.

קובי עזרא פיתוח שרירים
קובי עזרא פיתוח גוף

וכמובן אם יש לכם שאלות, 
אתם מוזמנים לשאול אותנו כאן בתגובות
ובשמחה נענה לכם. 

יום רביעי, 24 באפריל 2019

קובי עזרא פיזיולוגיית המאמץ על רגל אחת

קובי עזרא פיזיולוגיית המאמץ על רגל אחת ובקצרה.

סרטון על הפיזיולוגיה של המאמץ עם קובי עזרא Ph.D פיזיולוגיה בעולם הספורט. לאתר: http://diet2all.net פיזיולוגיית המאמץ עוסקת בתהליכים המתרחשים בגופנו כפועל יוצא של מאמץ ו/או פעילות גופנית.
הבנת מערכות הגוף השונות במאמץ, הבנת תהליכים פיזיולוגיים ובהשוואה לתפקוד הגוף במאמץ ובמנוחה. השפעת תנאי הסביבה סטרס על גופנו ברמות מטבוליות שונות, בהידרציה שונה ובמסלולי אנרגיה שונים.









הירשמו לערוץ הבריאות והכושר:
http://bit.ly/Diet2All
לאינסטגרם:
https://www.instagram.com/kobisport
לדף הפייסבוק:
https://www.facebook.com/Diet2All


יום רביעי, 17 באפריל 2019

פיתוח גוף ושרירים, Sport Bodybuilding

קובי עזרא מאמן האלופים בפיתוח גוף ושרירים. לפרטים 0528567140 ☎. http://diet2all.net, להלן מטופלו של המומחה מדגים את פיתוח הגוף והשרירים.