יום שני, 28 בינואר 2019

איך לעשות לחיצת חזה בשכיבה ?

איך לעשות לחיצת חזה ? How to Bench Press 



Here’s how to Bench Press with proper form:



Lie on the bench with your eyes under the bar

Grab the bar with a medium grip-width (thumbs around the bar!)

Unrack the bar by straightening your arms

Lower the bar to your mid-chest

Press the bar back up until your arms are straight

Hold the weight for a second at the top, with straight arms. Breathe. Then take a big breath, hold it, and lower the bar again.

The Bench Press is a full body, compound exercise. It works your chest, shoulders and triceps most. It’s the most effective exercise to gain upper-body strength and muscle mass because it’s the upper-body exercise you’ll lift most weight on (more than Overhead Press). The bigger your bench, the bigger your chest.


יום שישי, 21 בדצמבר 2018

קפה שחור לאנרגיה ושריפת שומנים

השפעת הקפאין הממריצה - השיא בפעילות הקפה מתרחשת 30 עד 60 דקות לאחר שתייתו. לאחר שהקפאין חודר לזרם הדם שלנו, נוצרים מספר תגובות בגופנו, כמו עלייה בלחץ הדם ובקצב הלב...


להלן סרטון: קובי עזרא Ph.D מספר על קפה שחור לאנרגיה, שרפת שומנים ושיפור ההתאוששות מהאימונים. לאתר: http://diet2all.net





רמות גבוהות של קפאין בכוס הקפה עשויות לשפר באופן משמעותי את יכולתנו לשרוף שומן במהלך פעילות גופנית. כמו כן, אנו צורכים פחות קלוריות במהלך היום, משום שהתרכובות והקפאין בקפה מדכאים את התיאבון שלנו.



קפה מגביר את חילוף החומרים

קפה מכיל קפאין, ממריץ המשפר את קצב חילוף החומרים בגופנו.

קצב חילוף החומרים מתייחס לשיעור האנרגיה שהגוף שלנו משתמש או שורף אנרגיה לאורך כל היום.

במחקר שערך ארבעה ניסויים שונים, הקבוצה שצרכה קפה הראתה עלייה משמעותית בשיעור המטבולי במהלך והמשך שלוש שעות לאחר צריכת הקפאין.



המשתתפים ששתו קפה הראו גם עלייה משמעותית בחמצון השומן (שריפת שומן) כתוצאה מחילוף החומרים.

משמעות הדבר היא כי צריכת קפה מספקת משפרת את שריפת השומן בצורה יעילה יותר במהלך האימון במשך כמה שעות לאחר פעילות גופנית.

המחקר מציע לצרוך אחד לא יותר משני כוסות קפה שעה אחת לפני האימון כדי לקבל את האפקט הטוב ביותר.



הגוף מגיב לקפה וקפאין בדיוק כמו כל תרופה אחרת. שימוש במינון גדול של המינון נראה כבלתי יעיל על פי מחקרים כרוניים. במקרה זה, יותר הוא לא טוב יותר ולכן כמות קטנה של קפה תיתן תוצאות מצוינות.



אלו עם בעיות רפואיות, כמו יתר לחץ דם, רגישות קפאין, או הריון לא צריך לשתות קפה ללא דיון עם הרופא שלהם.

יום שבת, 15 בדצמבר 2018

לאחר הדיאטה לחיטוב הגוף - אימונים

סיפור אישי לאחר הדיאטה לחיטוב הגוף של קובי באימון,

סיפורים על תזונה לחיטוב הגוף בשיטת קובי עזרא Ph.D.

תודות לאתר: תזונה בהתאמה אישית Diet2All.


יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

לחיצת חזה בשכיבה במוטות של ברבלים

קובי לוי (מאמן כושר) מדגים לחיצת חזה בשכיבה עם 2 מוטות של ברבלים,

תרגיל חדש לפיתוח שרירי הפקטורליס.

יום רביעי, 21 בנובמבר 2018

פיתוח גוף מוטיבציה עם עולם השרירים

סרטים פיתוח גוף מוטיבציה עם עולם השרירים, MUSCLES - BODYBUILDING.



קובי עזרא-פיתוח שרירים מדהים

קובי עזרא מראיין מטופל מר ישראל 2018, מר יוניברס החטוב, פיתוח שרירים מדהים.

סגנו של מר עולם: נפצע באורח קשה, אך הצליח עקב בצד אגודל לשקם את גופו, כל זאת עקב כוח רצון והגשמת עוד חלום, לאחר שזכה בתואר סגן מר עולם פיטנס.


יום שני, 19 בנובמבר 2018

תרגילי מתיחות עם ניצן בונומו גולדשטיין מאמנת בסטודיו C

תרגילי מתיחות

קובי עזרא Ph.D מראיין

את ניצן בונומו גולדשטיין

מאמנת יציבה נכונה בעלת תואר שני בחינוך גופני (מאמנת בסטודיו C),

על מתיחות לשרירי הגב הרגליים (ירך אחורית) והחזה, מתיחות לשרירים.

תודות לאתר: http://diet2all.net