יום שלישי, 25 בפברואר 2020

פיטנס נשים חטובות בכושר

פעילות גופנית חשובה לניהול אורח חיים בריא ואידאלי. ובעיקר כשמשלבים פעילות גופנית בתפריט תזונה בריא, כל האימונים עשויים למנוע או לצמצם את הנטייה למחלות רבות.



יום חמישי, 20 בפברואר 2020

ספורטאי מצטיין, קובי עזרא בפיתוח שרירים, ספורטאים 2020

ספורטאי מצטיין, קובי עזרא ומטופלו יוסי מר ישראל בפיתוח שרירים, שזכה בספורטאים המצטיינים 2020.







קובי עזרא עם מטופלו יוסי האיש השרירי בישראל לשנת 2019 חיטוב הגוף והשרירים.
קובי עזרא ומטופלו חיטוב השרירים.

יום רביעי, 12 בפברואר 2020

אימון כוח מתפרץ קובי עזרא

אימון כוח מתפרץ בחדר הכושר עם קובי עזרא Ph.D





אימונים הנפוצים הם אימונים המשלבים כוח ומהירות כדי להגדיל את תפוקת הכוח שלך.



תרגילי כוח נפוצים משמשים לרוב הספורטאים שצריכים לייצר פרץ מהיר של מאמץ מקסימאלי.



אימונים מסוג זה מועילים לסוגי הספורט השונים כגון: כדורגל, ספורטאי מסלול (ריצה, קפיצה וכו'), ספורטאי מגרש (כדורסל) ואפילו רכיבה על אופניים.



כוח מתפרץ הוא היכולת להפעיל כוח במהירות. הכוח המתפרץ מורכב מביצוע תנועה חזקה ומהירה בשילוב התנגדות תת מרבית ומושפע מכיווץ שרירי מהיר ועצים.

יום שלישי, 4 בפברואר 2020

אפטה טיפול טבעי קובי עזרא

אפטות טיפול טבעי, אפטה בפה קובי עזרא Ph.D







אפטות בפה עשויות לגרום לכאבים ואי נוחות במגע עם הלשון והשיניים וכמו כן, להקשות על פעולות האכילה והדיבור.

הסיבות המלאות להופעת אפטות אינן ידועות, אך הופעתן קשורה ככל הנראה לבעיות עיכול וחוסרים תזונתיים, ומחסור בויטמינים מקבוצת B וחומצה פולית, אבץ וכן פרוביוטיקה.

מחוסר בויטמינים ומינרלים למשל בויטמין B6, במינרל אבץ וחומצה פולית, עשויים ליצור ולהחריף אפטות.

להימנע מסוכר ומוצרים המכילים סוכר לבן בזמן שסובלים מאפטות.

פרופוליס מצוין לטיפול בזיהומים ובפצעים, ומרגיע כאב.

ניתן למרוח 1-2 טיפות של שמן עץ התה בעזרת קיסם , ישירות על האפטה.

יום שלישי, 28 בינואר 2020

קרוספיט אימוני מוטיבציה #קוביעזרא

אימון קרוספיט, אימוני מוטיבציה קובי עזרא Ph.D שיטת האימון הידועה ויעילה בשביל לעבוד על כל מרכיבי הכושר - כסיבולת, כוח, אירובי, כוח מתפרץ, יציבות, גמישות, מהירות ועוד, כדי לשפר ולבנות גוף בריא וחזק שמוכן לכל אתגר פיזי שיעמוד מולו.

יום שישי, 24 בינואר 2020

גנטיקה בקרב ספורטאים הורמונים קובי עזרא ספורט

ראיון לרדיו הטכניון, גנטיקה בקרב ספורטאים, סטרואידים והורמונים, קובי עזרא ספורט, שיפור היכולות האתלטיות בעזרת ריפוי גנטי.





אנשים רבים עם מוגבלות מקדישים זמן ואנרגיה רבה להשתתפות בספורט, ובשל כך ניתן היה להניח שהם מפיקים אותה שביעות רצון ומפיקים תועלת מהשתתפות זו כמו ספורטאים ללא מוגבלות.



עם זאת, אין מעט ראיות אמפיריות המתייחסות באופן ספציפי לערך ההשתתפות עבור ספורטאים עם מוגבלות והמניעים להשתתפות כזו. המדגם למחקר זה כלל אתלטים עם וללא מוגבלות.



מכשיר סקר פותח עם פריטים המבוססים על מוטיבציה כללית ומחקר על מוטיבציה לספורט. ניתוח גורמים של התגובות הביא לחמישה גורמי תמריץ להשתתפות: כושר, אגו, משימה, אינטגרציה חברתית ורגש חברתי.



תוצאות ניתוח רגרסיה הצביעו על כך שרמת החשיבות של הספורט הייתה החזוי החזק ביותר בארבעה ממדדי הגורמים, בעוד שגיל, מין וספורט מסוים עדיין היוו כמות צנועה אך משמעותית של השונות.




יום שני, 30 בדצמבר 2019

השפעת האימון על ההורמונים האנאבולים קטבולים, קובי עזרא, טסטוסטרון, IGF 1...

השפעת האימון על ההורמונים האנבולים קטבולים עם קובי עזרא Ph.D,

השפעת האימונים על ההורמון טסטוסטרון, IGF-1 וקורטיזול. איך ליצור אימונים אנבוליים?.





מסתבר שלעוצמת האימון ומשך זמן הפעילות הגופנית ישנה השפעה על הורמונים רבים, אך בעיקר על הורמונים אנאבוליים (הבונים שרירים), כמו: הורמון גדילה, IGF-1 וטסטוסטרון, והורמונים קטבוליים (מפרקי שרירים) כמו קורטיזול.