יום שבת, 23 ביוני 2012

פיתוח גוף, פחמימות לאחר האימון

פיתוח גוף, פחמימות לאחר האימון


תדלוק פחמימות: כמה פחמימות לאחר האימון? צריכת הפחמימות תלוי במטרות שלך, התשובה עשויה להפתיע אתכם.
זה הזמן היום שוב. אתה עייף, מזיע, אולי והוכה מעט כלפי מטה. אתה פשוט להשאיר את הכל על רצפת חדר כושר, ועכשיו אתה צריך לעבור למצב התאוששות.

בודי-בילדינג (פיתוח גוף): תסתכל מסביב. ראה את כל אותם אנשים לוגם עמילן תירס מבוססי משקאות, גורף את הבננות כמו גורילה רעב, או בכל דרך אחרת זוללת פחמימות?

עכשיו נראה קרוב יותר. רובם לא רזה. עם זאת, הם עושים את אותו הדבר שכבר נאמר לעשות קריירה הרמת כולו: לצרוך פחמימות לאחר האימון.

פיתוח גוף: בעוד הרעיון של התזונה לאחר האימון פחמימות עמוס היא מכירה סקסי ספורטאים וחובבי כושר גופני כאחד, מאיפה זה בא, ומה זה אומר?

לאחר אימון פחמימות המלצות מושרשים בקרב הקהילה סיבולת ובמקרים בודדים שבהם הנבדקים עושים התכווצויות מוזרות איטי, מיון סביר להיות משוכפל אימון טיפוסי session1-7. עם זאת, ממצאים אלה הגיעו כדי להתקבל הדוגמה על פני היקום, פעילות גופנית, כולל בקרב החניכים ההתנגדות.

כמעט את כל מי שעובד את מניות שלוש בסיסיות לאחר האימון מטרות התאוששות:

1.להתחיל את תהליך ההחלמה תמיכה

2.שריר הצמיחה
3.לתמוך ההורמונים שלנו חילוף החומרים לאחר אימון קשה

אלה חלים פחות או יותר על פני הלוח, אבל אנשים שונים יש מטרות שונות, פחמימות לאחר האימון שלהם צריך גם שונה. אם המטרה העיקרית שלך היא שיפור מבנה גוף, בריאות משופרת, או ביצועים טובים יותר, הנה המלצות תדלוק מסוימות.

פיתוח גוף ופחמימות שיפור מבנה גוף
בואו נודה על האמת: רוב אתה רק רוצה להסתכל neked טוב. כתוצאה מכך, המטרות שלך הן כדי לייעל את שריפת שומן ובניית שריר כאחד.

מה זה הדבר היחיד שכולם יכולים להסכים על כאשר מדובר לאבד שריר שומן בניין? ההורמונים שלנו צריכים לעזור. אנחנו לא יכולים להשיג את אובדן שמן או רזה המוני רווח אלא אם ההורמונים שלנו נותנים לגוף שלנו צווי התנועה שלו.

בחלק העליון של הרשימה, כי הוא הנושא של הרגישות לאינסולין, כלומר, היכולת של הגוף מעדיפים לאחסן את הפחמימות שאנו אוכלים postworkout ברקמת השריר במקום כמו מאגרי השומן. אימון מגביר את הרגישות לאינסולין שלך. זה פשוט אומר שאתה צריך פחות פחמימות לאחר האימון שלך לעשות את מה שאתה צריך לעשות יותר פחמימות לפני האימון.

מה שמעלה שאלה: למה אנחנו דחס כמויות עצומות של פחמימות לתוך גרונו שלנו לאחר אימון, כאשר אנחנו צריכים פחות לעשות יותר? במיוחד כאשר רוב הפעילות שלנו יכולה להיות מונעת על ידי fat8? למען האמת, אם אנחנו "מלמעלה את" בחנויות שלנו פחמימות, כמו כמה ממליצים, אנחנו למעשה נסגרו כל שריפת שומן שנוכל היו במהלך היום.

תוספי מזון לספורטאים:

* פיתוח-גוף BodyBuilding * תוספי מזון לספורטאים-סופר נוטרישן (תוספי מזון כשרים) * תוספי מזון לספורטאים של חברת סופר אפקט (תוספי מזון כשרים) * תוספי מזון לספורטאים של חברת סייתק-נוטרישן scitec-nut​rition‏ * תוספי מזון לספורטאים של חברת דיימטייז עלית DYMATIZE * תוספי מזון לספורטאים של חברת סי.אל.איי.אקסטרים - CLA EXTREME * תוספי מזון לספורטאים של חברת סטופ-איט * תוספי מזון לספורטאים של חברת בי.אס.אן - BSN * תוספי מזון לספורטאים של חברת סופר-הרב * תוספי מזון לספורטאים של חברת יוניברסל נוטרישן *
קליפים מתחרות מר ישראל בתחום פיתוח הגוף לשנת 1993
קליפים מתחרות מר ישראל בתחום פיתוח הגוף לשנת 2006
קליפים מתחרות מר ישראל בתחום פיתוח הגוף לשנת 2010
קליפים מתחרות מר ישראל בתחום פיתוח הגוף לשנת 2011
קליפים-וידאו מתחרות מר צפון בתחום פיתוח הגוף לשנת 2012

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה