מאמרים בסטרואידים אנבוליים

מאמרים בסטרואידים אנבוליים


מאמרים אודות סטרואידים ספקו מידע מפורט, מעשיות כיצד סטרואידים אנאבוליים המשמשים לבניית גודל וכוח. הם מכסים נושאים, כגון: ההיסטוריה של סטרואידים, סטרואידים בספורט, את שימושים הרפואיים של סטרואידים כוללים טיפול טסטוסטרון חלופי (TRT), את תופעות הלוואי של סטרואידים וכיצד לנהל את תופעות לוואי סטרואידים.

אנדרול (Oxymetholone) - אנדרול (oxymetholone) הוא סביר ביותר, שני רק לדיאנבול (מטנדרוסטנולון-methandrostenolone) כסטרואידים אנבוליים פיתוח גוף. בנוסף, יש לו חשיבות רפואית רבה במיוחד לטיפול באנמיה, ולאחרונה כדי לסייע לשמור על מסת גוף רזה בחולי HIV-פעיל. בעוד רבים יש דעה סובייקטיבית שאנדרול הוא סם קשה במונחים של תופעות לוואי, ממצאים רפואיים והממצאים של ספורטאים רבים הם שונים לגמרי.

השילוב אנדרול עם סטרואידים אחריםשאלה נוספת מעניינת נוגעת שילוב של אנדרול עם סטרואידים אנבוליים אחרים.לדוגמא, והוסיף אנדרול עד 50 מ"ג / יום של דיאנבול נותן יתרון נוסף קטן לסייקל; בניגוד לכך, הוספת אנדרול ליצטט 50-100 מ"ג / יום טרנבולון או 60-80 מ"ג / יום אנוואר (אוקסנדרולון oxandrolone) נותן שיפור דרמטי. בהתנהגותו זו היא לערום דומה לזה של דיאנבול, אבל לא לזה של טרנבולון. סביר להניח שזה בגלל שלא כמו טנבולון, אוקסימטולון לא להיקשר בחוזקה לקולטן האנדרוגן, ורוב האפקט האנאבולי שלו סביר להניח שלא גנומיקאלי מתווך דרך קולטן אנדרוגני-AR.

תופעות לוואי אנדרול


באשר לתופעות לוואי קשות נתפסות לעתים בפיתוח גוף, זה בעיקר או רק מתרחש כאשר רמות האסטרוגן הן גבוהות. בעוד אוקסימטולון לא לבשם עצמו ואין לו פעילות אסטרוגנית, יכול להיות שהוא יכול להפריע לחילוף חומרים של אסטרוגן. אם כי הוא הגורם לבעיה או לא, שמירה על רמות אסטרדיול תחת שליטה שומר אנדרול דומה בתופעות לוואי לסטרואידים אנבוליים אוראליים אחרים. רמות אסטרדיול עשויות להיות כל זמן בשליטה או על ידי שימוש במעכבי ארומטאז, כגון: לטרוזול-Letrozole או ארימידקס, או על ידי הגבלת שימוש בסטרואידים ארומטיים כמו טסטוסטרון.

אנדרול ורעילות בכבד
תופעת הלוואי העיקרית של דאגה היא רעילות בכבד, כמו במקרה של כל הסטרואידים אנבוליים האוראליים alkylated. זה ניתן לטיפול פשוט על ידי הגבלת משך שימוש ל- 6-8 שבועות, ומאפשר את הזמן המתאים של התרופה לאחר כל תקופת השימוש. כי הכבד מתחדש במהירות, זמן של המחצית אפילו תקופת השימוש הוא לעתים קרובות מספיק. עם זאת, מה שמאפשר כמות שווה של זמן הוא שמרני יותר.
תופעות לוואי אחרות של דאגה זהה עם סטרואידים אנבוליים אחרים באופן כללי, כולל פוטנציאל לעליית לחץ דם ו / או המטוקריט, חמרה של פרופיל שומנים בדם, הגדלת ערמונית שעשויה להיות זמניים, וקידום אפשרי של אקנה ו / או גברי דפוס התקרחות, אם יש גן להתקרחות.


מינון אנדרול


שימוש טיפוסי באנדרול הוא 50-150 מ"ג / יום. בחלק ממקרי מינונים גדולים יותר כגון 300 מ"ג / יום משמשים, אבל כאשר נערם כראוי עם סטרואידים אנבוליים אחרים אחד או יותר, ולעתים קרובות יש מעט תועלת נוספת מעולים 150 מ"ג / יום.



אנדרול ונשים
למרות שזה משותף למפתחי גוף לחשוד שהאנדרול יהיה בחירה אפילו מסוכנת יותר לשימוש על ידי נשים מאשר רוב הסטרואידים אנבוליים, למעשה ההפך הוא נכון. מבחינה רפואית, פעם אחת ליום מינון של 50 מ"ג / יום במשך תקופות ממושכות הראה רק בשיעור מתון של בעיות תופעות אנדרוגניות גבריות. אותו בוודאי שלא ניתן לומר של אנוואר, דנאנבול, או וינסטרול (סטנוזולול.) אמנם לא בהכרח מספיק לתחרות ברמה גבוהה נקבת פיתוח גוף לפי הסטנדרטים של היום, במינון כזה בעצם הוא הרבה יותר ממה שנדרש על ידי רוב הנשים לתוצאות מצוינות בהוספת שריר, לאבד שומן, ובאופן כללי לשפר את מבנה הגוף שלהם. מחצית מינון זה - 25 מ"ג / יום, נלקח עדיף בתור מנות מחולקות - הוא מאוד יעיל וכל כך הרבה כמו שאני מכיר את הדרך בסיכון הנמוך ביותר לקבלת התואר הזה תועלת מסטרואידים אנאבוליים.אפילו 12.5 מ"ג / יום במנות מחולקות יכולים להיות יעילים להפליא.

אנדרול ותוגובות גבריות
זה לא אומר, עם זאת, כי באפילו מינונים מופחתים אלה אין סיכון של תופעות אנדרוגניות. כפי שניתן לראות מהעובדה שיש נשים עם זמן לפתח שיער פן וצרידות קול פשוט מרמות האנדרוגן הטבעיים שלהם, זה אפשרי עבור אשת פרט להיות על סף virilization במקום הראשון. במקרים אלה, כל הוסיפו אנדרוגן, תוספי DHEA אפילו בעל פה, יכול לעורר תופעות אנדרוגניות תופעות לוואי. אז זה חייב להיות מובן שסיכון קיים.הנחיות אנדרול בקצרה: שימוש אנדרול, או דיאנבול, בשילוב עם סטרואידים אנבוליים להזרקה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור הסייקל. אין צורך להשתמש בשניהם בו זמנית דיאנבול ואנדרול: בדרך כלל רק אחד או האחרים שנבחרו. עם טיפול הולם, תופעות לוואי הן בדרך כלל מאוד נסבלות ומהוות סיכון בריאותי נמוך מספיק כדי להיות מקובל בדרך כלל על ידי סטנדרטי פיתוח גוף.Oxymetholone הוא שמו של החומר הפעיל באנדרול. האנדרול הוא סימן מסחרי רשום של תרופות Unimed בארצות הברית ו / או במדינות אחרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא