סטרואידים לשרירים, סטרואידים לחיטוב הגוף

סטרואידים לחיטובים

ישנם סוגים רבים של סטרואידים אנבוליים אנדרוגניים, מערך מלא של הורמונים סינטטיים מבוססים על הורמון המין הגברי - טסטוסטורון, מקבוצה זאת ניתן לבחור את הסוגים השונים.
כל הסטרואידים האנבוליים אנדרוגניים  תפקידם העיקרי של הסטרואידים לספורטאים הינו כאמור בניית שרירים. ונהוג לסווגם לשתי קבוצות עיקריות: הראשונה סטרואידים הניתנים לעלייה במסה השרירית והכוח. השנייה סטרואידים הניתנים למטרת חיטוב הגוף והשרירים.
הטסטוסטרון לדוגמא, לבדו יכול לספק תוצאה משמעותית ולשרת את המטרה אם לחיטוב הגוף ואם לעלייה במסה השרירית.


סטרואידים העיקריים לחיטוב:

למרות שכל אחד מסטרואידים הנ"ל יכולים לשמש בהצלחה בסייקל לעלייה במסה, רוב הספורטאים יגלו כי סטרואידים ספציפיים אלה מועילים יותר במטרה לחיטוב השרירים.  סטרואידים המסוימים הנ"ל יספקו מספר תכונות חשובות: שימור מסת השרירים, התקשות השרירים = מראה נוקשה של השרירים, השפעה ארומטית נמוכה והיכולת במקרים רבים להפחית את כמות השומן בגוף.
למרות שאף אחד מסטרואידים הנ"ל עשוי להפחית באופן משמעותי את כמות השומן בגוף, עם זאת, כל הסטרואידים עשויים ליצור את ההשפעה הנ"ל.  


להלן סטרואידים העיקריים לחיטוב הגוף:

1. וינסטרול = סטנוזולול - Winstrol Stanozolol
2. מסטרון = דרומוסטנולון פרופיונאט - Masteron (Drostanolone Propionate)
3. אנאבר = אוקסנדרולון - Anavar (Oxandrolone)
4. פרימובולן = מטנולון אצטאט - Primobolan (Methenolone)
5.פרימובולן = מטנולון איננטאט - Primobolan (Methenolone enanthate)
6. הלוטסטין = פלואוקסימסטרון - Halotestin (Fluoxymesterone)
7. טורינבול Turinabol (4-Chlorodehydromethyltestosterone)



כל סטרואידים ברשימה הם בעלי פוטנציאל להביא את התכונות שנדונו לעיל, עם זאת, הרמה של כל תכונה משתנת מאחד לשני. לדוגמה, וינסטרול, מסטרון והלוטסטין יהיו יעילים יותר, בהשוואה אנאבר, וינסטרול ופרימובולן לעומת זאת, הסטרואידים הבטוחים יותר עבור נשים, הם: טורינבול ואנאבר (אוקסנדרולון), אך בעלי עוצמה פחותה, הרשימה ממשיך עוד ועוד, אבל כל אחד מאלה יש לו מקום במשפחת סטרואידים לחיטוב הגוף.

סטרואידים לחיטוב:

כפי שהזכרנו בהתחלה, סטרואידים רבים יכולים לשמש למסה ולחיטוב, באותה מידה ושניהם טסטוסטרון וטורינבול עשויים בקלות למלא את יעודן בקטגוריה זאת. שני סטרואידים האלה חיוניים לשמור על רקמת שריר טובה יותר מכל סטרואידים שנדונו עד כה וטורינבול.


סטרואידים למסה:

סטרואידים נפוצים, כגון: דקה-קורבולין, אנדרול ודיאנבול, בדרך כלל נתפסים כסוג הסטרואידים הטובים ביותר לעלייה ה שלך יותר!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא