אבקות החלבונים המומלצות של חברת סופר אפקט







  • אבקות החלבונים המומלצות של חברת סופר אפקט

  • איכות החלבון הטובה בישראל אחוזי החלבון (הגבוה ביותר), טעם עשיר, עירבוב קל ונח. אבקת החלבון האידיאלית ביותר לשימוש לאחר האימון אחוז שומן אפסי ומינון של חומצות אמיניות חיוניות גבוה ביותר. 
  • למשל אבקות החלבונים המומלצות של חברת סופר אפקט, אבקות חלבון הנ"ל עברו בדיקות מחמירות של ISO-9000 j לרבות כל הרישיונות והאנליזות המחייבות לשם תקנות מחמירות הנ"ל. החברה דוגלת לשמור על המוצר טבעי ככל האפשר ולשמור על בריאות הספורטאים.

  • אבקת חלבון מי-גבינה עשירה בפפטידים של גלוטמין המסייעים לעלות את מסת השרירים, ולאפשר התאוששות השרירים היעילה יותר. כמו כן, לשמור על תפקוד מערכת חיסון תקינה ויעילה מפני הסטרס של האימון הפוקד את הספורטאים ברמה הגבוהה. האבקה מכילה גם תוספת של חומצת האמינו - גלוטמין. אבקת חלבון מי הגבינה מיוצרת ומזוקקת בתהליכי יצור מתקדמים המקנים לה את ערכה הביולוגי הגבוה במיוחד, מהירות ספיגה אופטימלית ופרופיל חומצות אמינו עשיר וייחודי. אחד היתרונות הגדולים של אבקת חלבון מי הגבינה הינו מגוון הטעמים המעולה - בננה, שוקולד לבן, שוקו, וניל ועוגיות. האבקה בעלת מרקם מעולה והתמוססות מהירה במים וחלב.
  • אבקת החלבון של סופר נוטרישן עשירה בחומצות האמינו החיוניות לספורטאים בכלל ולמפתחי גוף בפרט (Essential amino acids) לרבות חומצות אמיניות חיוניות מסועפות-שרשרת - לאוסין, איזולאוסין, ואלין (BCAA) לשיפור הביצועים והגדלת מסת השרירים ביעילות מרבית תוך כדי שמירה על ביצועים לאורך זמן ללא חשש ממשי לפגיעה במסת השריר הקיימת.


  • ערכו הביולוגי הגבוה של החלבון מאפשר ספיגה איכותית שלו בגופנו,ספיגה מהירה יותר, חלבון מי הגבינה עשיר בחומצות האמינו החיוניות לגופנו וכן דל בשומן רווי , דל בסוכר ודל בכולסטרול ביחס למזונות אחרים כגון בשר, ביצים וגבינות. חלבון מי הגבינה עשיר בחומצות אמינו החיוניות להתפחות תקינה של גופנו , בין אם מדובר באדם העוסק בפעילות גופנית או שלא. כמו כן ישנם מחקרים המראים כי חלבון מסייע להגברת חילוף החומרים בגופנו.
  • אבקת חלבון מי גבינה של חברת סופר אפקט מכילה 100% אבקת חלבון מי גבינה באיכות מעולה. שילוב של אבקת חלבון מי גבינה בשחלוף יונים, סינון דק ושילוב מי גבינה איזולט מקנה לחלבון ערך ביולוגי גבוה וספיגה מקסימלית בגופו של מתאמן, על מנת ולהוביל למאזן חנקן חיובי ולאפשר עלייה במסת השריר או שימורה.
  • www.youtube.com/watch?v=IC79XtlGdOI
    16 בדצמ׳ 2014 - הועלה על-ידי תוספי מזון לספורטאים
    אבקת חלבון סופר אפקט עם ד"ר קובי עזרא. http://diet2all.net חלבון הוא מקור מצויין לעליה במשקל. הגוף משתמש בחלבון לחידוש העור, השיער, השרירים והעצמות. הפרק הרביעי של שרירנים בע"מ! - סקירה של סוגי אבקות החלבון השונים לצריכה נעונה יותר ולבניית שריר מקסימאלית ללא השמנה מיותרת! The Fourth Episode of ...אני מעוניין לקנות אבקת חלבון. האבקה מיוצרת בארהב אך רשום שהיא כשרה בהכשר הרבנות אבל אם היא מיוצרת בארהב אין בה חלב נוכרי ? אבקת חלבון API שני ... איך לבחור אבקת חלבוןמומלצת? אתר טבע בריא הוא האתר המוביל בארץ למוצרי בריאות וטבע, עם דגש חזק על ...
  • תגובות

    פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

    ליגנדרול, LGD-4033

    ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

    ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא