יום חמישי, 15 בינואר 2015

פיתוח גוף מהיר

פיתוח גוף מהיר
מטופלו של ד"ר קובי עזרא בשיטת הדיאטה וחיטוב הגוף Diet2All
כיצד ניתן לעשות פיתוח גוף מהיר והכי חשוב במינימום זמן!

כיצד ניתן לעשות פיתוח גוף מהיר?


אך תחילה ישנו הצורך להבין מהם הגורמים הנחוצים לפיתוח גוף ושרירים מהיר מאוד!
באופן כללי ניתן לחלק את הנ"ל לשני גורמים: גורמים שניתן לשלוט עליהם וגורמים שקיבלנו במתנה מהורינו - נתונים גנטיים.

על הגורם הראשוני אין לנו שליטה !
אך על הגורם המשני יש לנו שליטה !

את הגורם המשני ניתן לפצל למספר נושאים, כגון: תוכנית תזונה אישית, תוכניות אימונים המתואמות לתוכנית התזונה, תוכנית לצריכת תוספי תזונה לספורטאים וכו'...

פיתוח גוף מהיר, תזונה ודיאטה

בכדי ליצור ריאקציות במטרה לפיתוח גוף מהיר או פיתוח שרירים מהיר, ישנו הצורך לקבל מאיש מקצוע מיומן ורצוי שיהיה למומחה ניסיון קליני רב שנים, (ולא רק ניסיון על עצמו והחבר'ה). 

אציין כי ישנה אנדרלמוסיה בקהל החובבנים והספורטאים בישראל במיוחד כשמדובר בספורט פיתוח הגוף והשרירים.

לא פעם אני שומע ממטופלים שלי כי בחנו הטבע המליצו להם לצרוך אבקות חלבונים, שלכאורה הדבר לגיטימי. אך במינונים גבוהים מאוד!

כמו כן, ישנו הצורך לומר כי מינונים גבוהים של חלבונים ולאורך זמן ממושך, עשויים ליצור נזקים בגוף. לרבות נזקים לתפקודי הכליות - מעמסה יתרה! 

לכן בכדי למנוע את צריכת היתר של החלבונים (מאבקות חלבונים ותוספי תזונה אחרים וכו'). ישנו הצורך לבדוק בדיוק את כמות צריכת החלבונים שגופכם זקוק לה האופן אישי! 
מתאמנים רבים נוטלים תוספות של BCAA (חומצות אמינו מסועפות שרשרת) המגבירים את ייצור החלבונים. אך אם אין מאגר חלבונים בתאים השרירים - אז תוספי חומצות אמינו הנ"ל לא יועילו.

פירוק חומצות אמינו, כלומר תהליך קטבולי של חומצות אמינו, מייצר אמוניה. האמוניה מומר לשתנן (אוריה) בכבד אשר רעילותו מופחתת לגופנו ובהמשך מגיע לכליות מסונן ומופרש דרך בכליות לשתן מחוץ לגופנו.

היות והחלבונים הם אבני הבניין של השרירים אנשים רבים מסיקים כי בכדי לעלות המסת השרירים ישנו הצורך לצרוך הרבה חלבונים 2 - 3 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל גוף. אך נשראלת השאלה האם הדבר אכן נכון ?! או שאנו צורכים יותר מדי חלבונים ?! ולשאלה זאת ישנה תזונה מאוד מורכבת. היות וישנו הצורך לבדוק את הצרכים האישיים של הספורטאי הפרט ! ! ! 

ויש לציין כי אותו החוק חל על יתר אבות המזון הגדולים והקטנים, כלומר פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים. 




פיתוח גוף מהיר, פיתוח גוף בבית, פיתוח גוף לרזים by Fast_diet

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה