יום חמישי, 26 במרץ 2015

פיתוח גוף תזונה ואימונים

פיתוח גוף תזונה ואימונים לפי שיטת התזונה והדיאטה - Diet2All של ד"ר קובי עזרא. http://diet2all.net צמיחת שרירים והורמונים: צמיחת שריר מושפעת ע"י סוג הפעילות הגופנית, הצריכה תזונתית, ומצב הורמונלי. הסוג של פעילות גופנית והתאמה תזונתית השפעת על המצב הורמונלי - במילים אחרות, אם אתם רוצים להגדיל את מסת השרירים הבדר תלוי בסוג הפעילות שאתם עושים והסביבה ההורמונלית שלכם.

לאכול הרבה, להתאמן קשה, ולאפשר מצב של התאוששות אופטימאלית, ואתם בדרך הנכונה לגדילה השרירים.



הורמונים המווסתים את גדילת שריר כולליםאת: הורמון גדילה, טסטוסטרון, IGF-1, קורטיזול, בטא-אנדורפין, והורמון יותרת התריס.



למה צמיחת שרירים היא כל כך חשובה?

באופן סובייקטיבי, צמיחת שריר משפרת את המראה של הגוף.

באופן אובייקטיבי, צמיחת שריר משפרת את התפקוד. שרירים גדולים יותר הם שרירים לעתים קרובות חזקים יותר, שמוביל לתפקוד יומיומי השתפר ברוב האנשים. השריר הינו רקמה מטבולית פעילה מאוד, ומשפיע על הדרך בה הגוף מטפל בחומרים מזינים. לדוגמא, אנשים שהם יותר שרירים (במיוחד כשהם עם אחוזי שומן גוף נמוכים יותר) לרוב הם בעלי שליטה טובה יותר על רמות האינסולין - כלומר שכך ניתן גם למנוע היפראינסולימיה ותנגודת לאינסולין.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה