יום שני, 20 באפריל 2015

פיתוח שרירים מהיר בבית

פיתוח שרירים מהיר בבית לפי שיטת הדיאטה התזונה והאימונים של ד"ר קובי עזרא. http://diet2all.net/ לפי שיטת הדיאטה וההרזיה של Diet2All.



להלן טיפ לפיתוח שרירים מהיר בבית: כדי לשמור על מאזן חנקן חיובי, כך ניצור התאוששות שריר מהירה ותגובה אנטי-קטבולית מהירה יותר. יש לזכור, כי החלבונים מספקים את אבני הבניין של שרירים. ללמוד מהמקצוענים: לקחת חלבון בכל ארוחה שאתם אוכלים. לשאוף לפחות 1-1.5g של חלבון לכל קילו ממשקל הגוף כשמתאמן ברמה גבוהה.



מקורות לשומנים טובים הם שמן זית, שמן פשתן, ושמן אבוקדו ועוד. ונציין כי ללא שומנים "חיוניים", הגוף שלנו לא יוכל לייצר אותם בכוחות עצמו. ויש לזכור כי הגבלת צריכת שומן תיהיה השפיע רעה על הצמיחה וגדילת השרירים. ואם שאלתם את עצמכם למה? אז התשובה היא שצריכת שומן יכולה להשפיע על רמות הטסטוסטרון. במחקרים נמצא כי, אנשים שצרכו 20% שומן נמצאו כבעלי רמות טסטוסטרון נמוכות באופן משמעותי מאשר אלו שקבלו כ- 40% שומנים. יתר על כן, מחקרים הוכיחו כי קיים מתאם חיובי בין ריכוזי השומן והטסטוסטרון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה