יום שבת, 5 בדצמבר 2015

איך לשפר את הכוח הפיזי והסיבולת?

יש מספר דרכים בהם ניתן לשפר את הכוח הפיזי שלך והסיבולת. אפשרי עעשות זאת בכדי לשפר את הביצועים שלנו בפעילויות ספורט שונות. אימוני כוח ואימוני סיבולת הם מעט שונים, אך ניתן לשלב הבאים כדי לקבל את הטוב ביותר משני העולמות.



אימון לכוח פיזי יושפיע מכמות המשקל אאנו יכולים להרים וכממות החזרות והסטים באימון שאנו יכולים לעשות. אימון סיבולת תושפע ממשך הזמן שאנו יכולים להרים את המשקל, או כמה זמן אנו יכולים לעשות במשימות פיזיות.



מספר החזרות

אימון משקולות הוא מאוד שימושי עבור מפתחי גוף. בעת בניית שרירים תצטרך להתרכז בהרמת המשקל הגבוה ביותר שתוכל בטווח חזרות נתון. עם זאת, אם אתה מנסה ליצור סיבולת שרירית, תצטרך להתרכז בהרמת משקל פעמים רבות ככל האפשר. נסה להרים כמה שיותר חזרות - בכדי לשפר את הסיבולת שלך, זאת במקום להגדיל את המשקל. רעיון טוב יהיה לשמור את התיעוד של כמה חזרות ומשקל שאנו מרימים בכל פעם. נסו להגדיל את זה בכל פעם שאתם עובדים = מתאמנים.


שיפור הכוח הפיזי של הגוף הוא לא רק לספורטאים ומפתחי גוף תחרותיים, אך כאשר יש כוח פיזי גדול יותר הוא אכן מועיל או אפילו הכרחי. אם אתה מסוגל לשפר את הכוח שלך, אפילו בהפרש קטן, משימות יומיומיות תהיה קלים יותר - מביצוע במצרכים מהמכונית שלך ולהניף הפעוט שלך על הכתפיים שלך או אחותך עוזר להעביר את החפצים לביתה החדש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה