אימוני ספורט לבריאות תקינה ולמצבי מחלה

ראיון עם דר' עזרא על אימוני ספורט לבריאות תקינה ולמצבי חולי.

פעילות גופנית מקדמת לשינה טובה יותר: האם אתם מתקשים להירדם? או להמשיך לישון? פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לכם להירדם מהר יותר ועמוק יותר בשנתכם.




תרגיל ואימון גופני מכניס את הניצוץ בחזרה לתוך חיי המין שלך! האם אתם מרגישים עייפים מדי או פחות בכושר ליהנות מאינטימיות הגופנית. פעילות גופנית סדירה יכולה ולהפיח בכם את המרץ ונראה מרובה, פעילות עשויה להיות בעלת השפעה חיובית על חיי המין שלכם. אך יש עוד דברים בגו. פעילות גופנית סדירה יכולה להוביל לעוררות מוגברת לנשים. גברים שמבצעים פעילות גופנית באופן קבוע נוטים פחות לבעיות זיקפה (אימפוטנציה) מאשר גברים שאינם פעילים.

פעילות גופנית יכולה להיות כיף: פעילות גופנית יכולה להיות דרך מהנה לבלות קצת זמן. זה נותן לנו הזדמנות להירגע, ליהנות בחוץ או פשוט לעסוק בפעילות מאושרת. פעילות גופנית יכולה גם לעזור לך להתחבר עם משפחה או חברים בסביבה חברתית. אז, קח שיעור ריקוד, או מצא מסלולי ההליכה או להצטרף לקבוצת כדורגל. חיפוש פעילות גופנית שאתם נהנהים ממנה.

השורה התחתונה על פעילות גופנית: תרגיל ופעילות גופנית הם דרך מצוינת כדי להרגיש טוב יותר, לקבל הטבות בריאות.

המטרה הכללית, לשאוף לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מדי יום. אם אתה רוצה לרדת במשקל או לעמוד ביעדי כושר ספציפיים, ייתכן שיהיה עליך לעשות  יותר. זכור לבדוק את מצבך עם הרופא שלך לפני התחלת תכנית פעילות גופנית חדשה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא