יום שישי, 9 בספטמבר 2016

אימוני ספורט לבריאות תקינה ולמצבי מחלה

ראיון עם דר' עזרא על אימוני ספורט לבריאות תקינה ולמצבי חולי.

פעילות גופנית מקדמת לשינה טובה יותר: האם אתם מתקשים להירדם? או להמשיך לישון? פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לכם להירדם מהר יותר ועמוק יותר בשנתכם.




תרגיל ואימון גופני מכניס את הניצוץ בחזרה לתוך חיי המין שלך! האם אתם מרגישים עייפים מדי או פחות בכושר ליהנות מאינטימיות הגופנית. פעילות גופנית סדירה יכולה ולהפיח בכם את המרץ ונראה מרובה, פעילות עשויה להיות בעלת השפעה חיובית על חיי המין שלכם. אך יש עוד דברים בגו. פעילות גופנית סדירה יכולה להוביל לעוררות מוגברת לנשים. גברים שמבצעים פעילות גופנית באופן קבוע נוטים פחות לבעיות זיקפה (אימפוטנציה) מאשר גברים שאינם פעילים.

פעילות גופנית יכולה להיות כיף: פעילות גופנית יכולה להיות דרך מהנה לבלות קצת זמן. זה נותן לנו הזדמנות להירגע, ליהנות בחוץ או פשוט לעסוק בפעילות מאושרת. פעילות גופנית יכולה גם לעזור לך להתחבר עם משפחה או חברים בסביבה חברתית. אז, קח שיעור ריקוד, או מצא מסלולי ההליכה או להצטרף לקבוצת כדורגל. חיפוש פעילות גופנית שאתם נהנהים ממנה.

השורה התחתונה על פעילות גופנית: תרגיל ופעילות גופנית הם דרך מצוינת כדי להרגיש טוב יותר, לקבל הטבות בריאות.

המטרה הכללית, לשאוף לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מדי יום. אם אתה רוצה לרדת במשקל או לעמוד ביעדי כושר ספציפיים, ייתכן שיהיה עליך לעשות  יותר. זכור לבדוק את מצבך עם הרופא שלך לפני התחלת תכנית פעילות גופנית חדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה