איך לעלות במסת שרירים במהירות? קובי עזרא

שלום כאן קובי עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, והיום אתן לכם מספר טיפים במטרה לשפר את מסת השרירים, איך לעלות במשקל השרירים?, מה לאכול?, מה לעשות באימונים? ועוד.




איך לעלות ולבנות מסת שרירים במהירות ? !

טיפ 1: יש לצרוך יותר אנרגיה קלורית מהנחוץ לנו לשמור על המצב הנתון הרגיל. כך למעשה גופנו יוכל לבנות שרירים באקסטרא קלוריות איכותיות. המורכבות מפחמימות וחלבונים מלאים בעיקר. אך יש לציין שעודף קק"ל עשוי להיות מומר לשומנים בבטן, בישבן וכו'...

לצרוך חלבונים איכותיים, כגון: ביצים, חלב, דגים, בשר, ולצמחוניים קינואה, סויה, ושילוב של דגנים וקטניות. החלבונים נחוצים לבניית בשרירים ומשמשים כחומרי גלם לבניית השרירים. לרוב מומלץ לצרוך 1 עד 2 גרם חלבון לכל קילו משקל גוף.

טיפ 2: אימונים כבדים יוצרים גירוי לבניית השרירים, זאת עקב "פציעתם" המבוקרת ובתהליך ההתאוששות הם גדלים.

טיפ 3: יש להתאמן בצורה נכונה! זאת במטרה לרכז את בפעילות על השריר הפועל ולמנוע פציעות ספורט.

טיפ 4: שינה איכותית של כ- 7 עד 9 שעות ביום. השינה חיונית להתאוששות השרירים, השינה הגוף בונה את עצמו, משחרר הורמונים אנאבוליים, כגון: הורמון גדלה.

טיפ 5: להימנע מאימון יתר! מערכת השרירי זקוקה לזמן מנוחה במטרה להתאושש, כתוצאה מהאימון המפרך. וחשוב להדגיש שללא שלב ההתאוששות השרירים שלנו לא יגדלו !

טיפ 6: רבים שואלים אותי על תוספי תזונה לספורטאים,

אז התוסף הכי פולולארי הוא אבקת החלבון (בעיקר חלבון מי גבינה) החיוני לבנות את השרירים, ומיד לאחר האימון גופנו יכול "לשאוב" בצורה יעילה ומהירה יותר את החלבונים לשרירים.

התוסף השני הפופולארי הוא הקריאטין, אשר ספח נוזלים אלקטרולטים וחומצות אמינו לתוך השרירים, כך למעשה משפר עת התהליכים האנבוליים, בנוסף לשפר את ייצור האנרגיה – ATP, ומשפר את כוח השרירים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא