חלבון מי גבינה לא רק לפיתוח השרירים - גם לבריאות תקינה

חלבון מי גבינה לא רק מסייע לפיתוח השרירים ולספורטאים, אנשים המשתמשים החלבון מי גבינה כתוספת לצד אימוני כושר ומשקולות, כדי לעזור לשפר יצירת חלבוניםבהשרירים ולקדם את העלייה והגדילה במסת השריר הרזה. 



להלן סרטון על חלבון מי גבינה לא רק לפיתוח השרירים ולספורטאים עם קובי עזרא





חלבון מי גבינה לא רק לפיתוח השרירים ולספורטאים עם קובי עזרא, תודה לאתר: http://diet2all.net אנשים בדרך כלל משתמשים בו כתוספת לצד תרגילי כושר והתנגדות, כדי לעזור לשפר את סינתזת חלבון השריר ולקדם את הצמיחה של מסת השריר הרזה. חלב מורכב משני חלבונים, קזאין ומי גבינה. חלבון מי גבינה ניתן להפריד מהקזאין שבחלב או בצורת תוצר לוואי של גבינה. חלבון מי גבינה נחשב חלבון מלא כפי שהוא מכיל את כל 9 חומצות אמינו חיוניות. ונמוך בתכולת לקטוז.



ישנם יתרונות רבים הקשורים הצריכה של חלבון מי גבינה, וחוקרים גם את תכונות טיפוליות חדשות אפשריות. כאן, אנו מסבירים מה היתרונות עשויים להיות לחלבון הנ"ל.



חלבון מי גבינה הוא תערובת של בטא לקטואלובולין, lactalbumin אלפא, אלבומין בסרום שור, ואימונוגלובינים.

היתרונות האפשריים כוללים ירידה במשקל והורדת כולסטרול.

סכנות אפשריות כוללות בחילה וכאבי ראש, אך במינונים מתונים, חלבון מי גבינה אינו נחשב מסוכן.



סיוע לירידה במשקל: במחקר על 158 אנשים, שפורסם ב- Nutrition & Metabolism, אלו שקיבלו חלבון מי גבינה איבדו באופן משמעותי יותר שומן בגוף והראו שימור גדול יותר של שריר רזה בהשוואה לנבדקים שצורכים את משקה הבקרה.



מאפיינים נוגדי סרטן: תוצאות מבטיחות פורסמו בכתב העת Anticancer Research לשימוש בחלבון מי גבינה להתרכז בטיפול בסרטן. נדרש מחקר נוסף.



הורדת כולסטרול: מחקר שפורסם ב- British Journal of Nutrition, נתן תוספי ויטמינים ל -70 גברים ונשים הסובלים מעודף משקל במשך 12 שבועות ונמדד מספר פרמטרים, כגון רמות שומנים בדם ואינסולין. הם מצאו כי "הייתה ירידה משמעותית בכולסטרול הכללי ובכולסטרול LDL בשבוע 12 בקבוצת הוויסקי בהשוואה לקזאין (קבוצה)".



אסטמה: חלבון מי גבינה יכול לשפר את התגובה החיסונית אצל ילדים עם אסתמה. מחקר קטן אחד, שכלל 11 ילדים, שפורסם בעיתון הבינלאומי למדעי המזון והתזונה, מצא כי ילדים עם אסתמה אשר הוסיפו 10 גרם חלבון מי גבינה פעמיים ביום למשך חודש אחד, השיגו תגובה חיסונית משופרת.



לחץ דם ומחלות לב וכלי דם: מחקר שפורסם ב- International Dairy Journal מצא כי משקאות אשר נוספו עם חלבון מי גבינה הפחיתו באופן משמעותי את לחץ הדם בקרב חולים עם יתר לחץ דם; הסיכון שלהם לפתח מחלת לב או שבץ היה גם נמוך יותר.



צמצום ירידה במשקל אצל אנשים עם HIV: מחקר שפורסם בכתב העת Clinical and Investigative Medicine מצא כי חלבון מי גבינה עשוי לעזור להפחית את הירידה במשקל בקרב חולים עם HIV חיובי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא