לשלב תוכנית אימונים ודיאטה

3 דרכים שייסיעו להתחיל לשלב אימונים גופניים בדיאטה: כולנו יודעים שאימון גופני הוא חלק בלתי נפרד משמירה על אורח חיים בריא. יש מילכוד קטן בעניין- מאוד קשה להתמיד.... קשה מאוד לגרור את עצמנו מהמיטה בשעת בוקר מוקדמת, או לצאת לאימון בסוף היום כשהעייפות כבר "צועקת" באוזנינו להפסיק. לא רק היציאה מהבית, אלא גם האימון עצמו הוא קשה, ומתחילים ימצאו את עצמם פעמים רבות מוותרים ומפסיקים.


בוודאי שמעתם מספורטאים "מכורים" כמה כיף להתאמן, ואותו כוח המוציא רוכבי אופניים או רצים בשעה 5 בבוקר לדרכים הוא עונג אדיר. צריך לטפס מעל המכשלה הראשונית של ההתנגדות כדי להגיע לנקודה הזאת.


מניסיוני, למדתי 3 דרכים להתגבר על הבעיה הזאת:


1. תתחייבו!!!!

גם אם לא רצתם מטר אחד מאז הטירונות, בתוך תקופת אימונים מסוימת תגיעו למרחק של 5 או 10 ק"מ בריצה. המרחק הזה אינו נוראי, גם אם הוא נראה כזה היום. ולכם אני מציע משהו מפחיד לגמרי: הרשמו לתחרות ריצה. כן, עכשיו, לפני שרצתם בכלל. אני מאוד מאמין במשפט: אם אתה רוצה להכנס למקום מוקף בגדר, זרוק את הארנק שלך מעבר לגדר, וכבר תמצא את הדרך להכנס!

הרישום לתחרות די קל. ישנו אתר בשם שוונג, המרכז את הרישום לכל תחרויות הריצה בארץ. שלמו את דמי הרישום (כ-100 שקלים בדרך כלל), והרשמו לתחרות שתתקיים בעוד 3-4 חודשים. התחילו באימונים כשיש לכם תאריך המרחף מעל הראש.... זה נותן הרבה כוח להתאמן. גם הביקור בתחרות עצמה, עם האווירה והעידוד- נותן הרבה כוח להמשיך.

2. תירשמו!!!!

נהלו יומן אימונים יומי, מודפס, שיהיה תלוי במקום שתוכלו לראות כל הזמן. היומן, שהוא בעצם עמוד בודד, יהיה מודפס מראש עם המרחקים או הזמנים בהם אתם אמורים לרוץ, ובכל משבצת רישמו בעט כמה ביצעתם בפועל ביום האימון מול כמה שתכננתם לבצע. המרחקים שאתם אמורים לרוץ/לדווש/ללכת/לשחות יהיו רשומים מראש על פי תכנית אימונים. ההשוואה תתן לכם את האפשרות לדעת אם אתם עומדים בתכנון או לא. העובדה שהדף הזה תלוי מולכם כל היום, תגרום לכם לרצות למלא אותו.

3. השיגו לעצמכם קבוצת תמיכה!!!!!

מצאו מישהו לרוץ איתו. זה עוזר מאוד. אבל מילה של אזהרה: מצאו מישהו תומך. הרבה מאוד מהאנשים לא באמת רוצים לעשות פעילות גופנית, אלא רוצים להתלונן על כך שאינם עושים את הפעילות הזאת. מצאו מישהו שיהיה מחויב באמת, ותוכלו לתמוך זה בזה. מי שרק בא כמס שפתיים מהר מאוד ישכנע אתכם להפסיק גם כן.

ניתן להצטרף לקבוצת ריצה הקיימת במקום מגוריכם. ניתן גם לשכור אימון אישי ממאמן (אפשר גם דרך האינטרנט).

אני מזמין אתכם לעיין במאמרים האחרים שלי על מנת לקרוא על דרכים נוספות להתמיד באימונים גופניים.


מקור:articles-אלי שחף משפר איכות חיים.
לאחר מהפך בריאותי במהלכו הפך לרץ מרתונים, הפך למנטור למוטיבציה ועזרה עצמית, מרצה ובעליה של "הרגלים מנצחים"- השינוי בחייך מתחיל עכשיו!
דף הבית: http://articleslanding.weebly.com

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא