יום חמישי, 7 ביוני 2018

תזונה להגברת טסטוסטרון, איך להגביר טסטוסטרון בטבעיות?

תזונה להגברת טסטוסטרון טבעי, קובי עזרא מספר איך להגביר טסטוסטרון בטבעיות? 





ענבים אדומים מכילים רזברטרול, כדי לקבל כמות של 500mg - בערך כמות של 5 עד 10 גרם של קליפות ענבים, כך מינון זה מספיק כדי להגביר את רמות ההורמון טסטוסטרון ולשפר את תנועתיות תאי הזרע (היכולת של הזרע לשחות).



טונה מכילה חלבון וויטמין D, הויטמין ישוי להגביר את רמת הטסטוסטרון בשיעור של כעד 90%.



דיאטה נטולת בשר יכולה להוריד את רמת הטסטוסטרון ב-10% בקירוב.



שום מכיל אליצין שהיא תרכובת שמפחיתה רמת קורטיזול "הורמון המתח". קורטיזול מתחרה בטסטוסטרון על אותם אתרים בתוך תאי השרירים.



הדבש מכיל מינרלים חשובים ובעיקר בורון, החשוב לטסטוסטרון גבוהה. הדבש עשיר גם בתחמוצת החנקן. ארבע כפיות של דבש יכול להגביר את רמות תחמוצת החנקן בכ- 50%.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה