יום ראשון, 31 במרץ 2019

איך להגדיל את השרירים? קובי עזרא בתזונה ואימונים - טיפים

איך להגדיל את השרירים, קובי עזרא Ph.D כמה חזרות לבצע בכל סט?, כמה סטים לעשות לשרירים גדולים וקטנים?, כמה זמן צריך להיערך אימון בממוצע?, האם ישנו הצורך לעשות חימום ומתיחות?, כמה ארוחות יש לאכול ביום?, מתי כדי לשנות את תוכנית האימונים?, כמה שעות לישות בלילה כדי לגדול?



יש לצרוך מספיק חלבון! טוב את זה כולם יודעים ועשינו על כך מספר סרטונים בעבר, אם תרצו אתן לכם מספר קישורים של כמה?, מתי? ולמה?.
כנ"ל לגבי פחמימות מורכבות ושומנים חיוניים. יש לצמצם את מספר החזרות בכל סט. האומנם אני תמיד אומר למטופלים שלי לשחק בטווחי החזרות, לרוב בטווח 6 ל-20. ואם להיות יותר ספציפיים בין 6 ל- 12 חזרות.

בקבוצות שרירים גדולות לא מומלץ לעבור את טווח ה-20 סטים.
הכוונה לשרירים כמו: חזה, גב, רגליים.
כמובן שלקבוצות שרירים קטנות מומלץ בטווח של עד 50% מהסטים,
היות וקבוצות שרירים קטנות כמו: בייספס (דו-ראשי, זרוע קדמית) או טרייספס (תלת-ראשי, זרוע אחורית) פועלים בעת אימון של תרגילים מורכבים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה