פיתוח גוף מהיר קובי עזרא

פיתוח גוף מהיר קובי עזרא

אימונים אנאירוביים מסוימים עשויים לגרום לעלייה בהפקשת ההורמונים האנאבוליים, כגון: הורמון גדילה, IGF-1, טסטוסטרון ועוד... לכן ישנו גם את הציר ההורמונלי אשר מסייע לפיתוח השרירים והכוח.


פיתוח שרירים גדולים: המפתח לגדילת השרירים הוא להגביר את נפח הדם והידרציה התאית.



יצירת חלבונים בונה שרירים אשר מורכבים מחלבונים. סיתזה מוגברת של חלבונים גורמת לתגובה היפרטרופיה שרירית (עלייה במסת השרירים). אז כאמור, אימונים כבדים המותאמים באופן אישי, עשויים להמריץ ייצור סינתזת חלבונים.


פיתוח שרירים וחיטובים

ניטריק אוקסיד Nitric Oxide הינו רכיב המרכיב כלי דם, על כן גז זה מסייע להרחבת כל הדם שבשרירים. מחקרים הראו כי ההומון IGF-1 מגביר את ניפוח השרירים ומגביר את רמות הנייטריק אוקסיד.


סרטון של פיתוח שרירים
דיאטה הרזיה וירידה במשקל Diet2All. פיתוח גוף ושרירים וכושר. מטופלים של קובי עזרא Ph.D מספרים אודות הדיאטה וחיטוב הגוףופיתוח השרירים שנעשו באופן מהיר ביותר. כיצד עלו במסת השרירים ?

סרטון של פיתוח שרירים
פיתוח גוף ושרירים: תחרויות מר ישראל. פיתוח שרירים, עיצוב הגוף השיטת דר' קובי Ph.D עזרא. תודות ל: http://diet2all.net אנו לא רוצים הפוצץ את הבועה שלכם, אך תכנית אימונים טובה ועקבית לבד לא ...

סרטון של פיתוח שרירים
דיאטה הרזיה וירידה במשקל Diet2All. פיתוח שרירים נעשה במטרה להרשים את הסובבים או להרגשה האישית. פיתוח שרירים אופיתוח גוף שרירים וחטוב, דורש עמל רב, החל מהרכבת תוכנית אימונים, תוכניות תזונה ותוכנית של ...


פיתוח גוף ושרירים: תחרויות מר ישראל. פיתוח גוף (שרירים) מהיר לפי שיטת Diet2All שפיתח קובי עזרא Ph.D. להלן מטופל אשר מדגים את פוזות החובה בתחום פיתוח הגוף והשרירים. http://diet2all.net/ ...


סרטון של פיתוח גוף
ניפוח שרירים מהיר. איך לנפח שרירים במהירות?, פיתוח גוף, להיות מר ישראל. איש השרירים שזכה בתחרות מר ישראל מספר את סיפורו לכם הצופים... (תודה לאתר: http://diet2all.net).



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא