פיתוח גוף בגיל 50 פלוס פיתוח גוף למבוגרים ולמניעת תהליכי הזקנה

פיתוח גוף בגיל 50 פלוס פיתוח גוף למבוגרים ולמניעת תהליכי הזקנה, עוד מטופל מרוצה מבית קובי עזרא, תזונה לעיצוב הגוף ובניית השרירים. 

פיתוח גוף בגיל 50 פלוס פיתוח גוף למבוגרים ולמניעת תהליכי הזקנה, עוד מטופל מרוצה מבית קובי עזרא, תזונה לעיצוב הגוף ובניית השרירים.

רציתי להביע את תודותיי למר יעקב עזרא על שעזר לי להגיע אל הגוף המושלם! ולזכות בתארים כדוגמת מר ישראל ומר צפון – במקומות הראשונים. האומנם תוכניות התזונה והאימונים שיעקב עזרא נתן לי היו בהחלט קשות! אך הצלחתי לעמוד בהם בגבורה רבה. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

כך נוכחתי לדעת כי גם בגיל 50 ניתן לפתח את הגוף והשרירים שלי, אז רוב תודות לך יעקב עזרא !

קובי עזרא, פיתוח גוף בגיל 50 פלוס פיתוח גוף למבוגרים ולמניעת תהליכי הזקנה

כאן תוכלו לראות כיצד קובי עזרא עזר לי להגיע לגוף שרירי וחטוב, בגילי המופלג. כל זאת לאחר שהרבה תזונאים אמרו לי שאין לי סיכוי להיות שרירן בגילי, והסיכוי שלי להגיע לגוף שרירי וחטוב הינו אפסי!?

 

פיתוח גוף בגיל 50 פלוס פיתוח גוף למבוגרים ולמניעת תהליכי הזקנה, עוד מטופל מרוצה מבית קובי עזרא, תזונה לעיצוב הגוף ובניית השרירים.

תמונות של איש השרירים מתקופות שונות של השנה, פיתוח גוף: מאסה, חיטוב ועוד

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא