השרירין טל בודי בילדר (פיתוח גוף) מקצועי בזכות קובי עזרא

השרירין טל בודי-בילדר (פיתוח גוף) מקצועי

השרירן טל נסנוב מטופלו של יעקב עזרא

אני מודה לאיש המקסים שעזר לי לבנות ולחטב את הגוף והשרירים שלי ממאמן כושר פשוט, לאדם מקצוען בתחום פיתוח גוף! למרות כל המגבלות שלי לדוקטור המומחה והאלוף - קובי עזרא (האיש והאגדה) שפיסל את גופי וחיטב לי את השרירים. ולהלן התמונות של ה-לפני ואחרי הדיאטה.



לפני ואחרי הדיאטה לחיטובים והאימונים של מאמן האלופים - יעקב עזרא
לפני ואחרי הדיאטה לחיטובים והאימונים של מאמן האלופים - יעקב עזרא
לפני ואחרי הדיאטה לחיטובים והאימונים של מאמן האלופים יעקב עזרא

מהצד לפני ואחרי הדיאטה לחיטובים והאימונים של מאמן האלופים - יעקב עזרא
לפני ואחרי הדיאטה לחיטובים והאימונים של מאמן האלופים - יעקב עזרא

אני חייב לציין, שאני סובל ממחלת הפוליו, אשר פגעה בי בעיקר בשרירי התאומים (שוקיים) ברגל ימין, על כן, ניראה שיש חסר בשריר הנ"ל ועל כן, מורידים לי ניקוד בתחרויות פיתוח גוף.


לפני העלייה לתחרות פיתוח גוף מר ישראל





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

שיטות אימון לפיתוח כוח בחדר כושר - קובי עזרא