המלצה על קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים

להלן המלצתי על קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים: שלום שמי אסף, מעתלית, מאז שהתחלתי לפעול תחת הדרכתו של קובי עזרא התחלתי לראות שינויים בשרירי גופי באופן מפליא ומדהים! 

ואכן לדעתי כמו לדעת כולם כאן קובי יודע לעשות את העבודה ובאופן יעיל ומהיר ביותר. 



קובי מאמן טוב ותזונאי מצויין, שעוזר לי לפתור כמעט כל בעיה שאני נתקל בה. 

אז אני אומר לכם שהשיטה של קובי עובדת וזה בדוק! על כן אני ממליץ לכולם על קובי עזרא היות והוא הכי טוב בארץ.



להלן המלצה מאסף:

המלצה קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים

המלצה קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים

שלום קובי זה אסף רציתי להודות לך על השינוי הענקי שעשית ולמי שלא יודע התחלתי עם תת משקל של 43 קילו ועליתי בעלייה במסה האחרונה (2006) ל-95 קילו והגעתי ל-81 קילו חטוב בתחרות מר ישראל – מקום שני בקטגורית צעירים.


לפני שהייתי עם קובי הייתי עם מאמן אחר שגם הוא היה מטופל של קובי שמתחרה בפיתוח גוף אך המאמן לא הבין דבר בפיתוח גוף ולקח המון כסף לפגישה וגם לא התנהג כמו בן אדם ולא נתן יחס הולם אז בסוף עזבתי אותו ועברתי לקובי ומשם התחלתי להשתפר כל הזמן כל שבוע בלי הפסקה והקפדתי על אימונים תזונה שינה וכל מה שמסביב רק הפעם עם הדרכה מקצועית ולכן השתפרתי הרבה יותר מבעבר.

קובי בהחלט מבין עניין ואני ממליץ לכם לנסות אותו ולראות בעצמכם ולא להקשיב לכל הסטיגמות שהדביקו לו (אותם אתרים מתחרים שמנסים להוריד את המוניטין שלו).

רוב תודות לקובי עזרא המאמן התותח
ממני אסףאניגרסט.
רוב תודות לקובי עזרא המאמן התותח
תודות לקובי עזרא המאמן התותח


 

ריאיון עם אסף
אסף - סגן מר ישראל 2006 צעיר NABBA
תאריך לידה : 24.12.1987
מקום מגורים : עתלית.

כמה שנים אתה מתאמן ?

כמעט 3 שנים אבל שנה ראשונה הייתה ללא הדרכה נכונה
מה הגובה שלך ?
1.62 מ'.
מצב משפחתי ? אין חברה לבינתים חח.
כמה שקלת בתחרות ? 85 ק"ג על 4.5 אחוז שומן.
כמה שקלתה ב"אוף סיזן" ( בעלייה במסה ) ?
שקלתי 95 קילו על 14 אחוז שומן.
המלצה על קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים
קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים


איך הגעת ל -Healthnfit כלומר לקובי עזרא?

בהתחלה דרך ארי בנארדטה - ironman שבזמנו היה צריך עזרה עם האתר ואחר כך הלכתי לקובי דרך גילי סורג'ון .

מה דעתך על קובי עזרא?

מאמן מעולה וגם אחלה בן אדם, הוא מאמן האלופים.
במה התזונה שלך שונה "באוף סיזאן " לעומת התזונה שהייתה לך לפני התחרות ?
זה שונה מקצה לקצה באוף סיזן אני אוכל טונות של אוכל דגש על פחמימות וכל יום אוכל ארוחת ג'אנק פוד גדולה כדי להכניס עוד פחמימות וקלוריות - וגם כדי ליהנות קצת מהחיים.
המלצה על קובי עזרא אלוף בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים
מטופל של קובי עזרא בתחום פיתוח הגוף ובניית השרירים


כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן?

4-5 פעמים בשבוע.

כמה זמן נערך כל אימון שלך ?

שעה עד שעה וחצי.

אירובי אתה עושה כל השנה או רק בהכנה לתחרות ?

רק בהכנה לתחרות.

כמה זמן לפני התחרות נכנסת לדיאטה ולאירובי ?

כ-10 שבועות לפני התחרות.

את האירובי הייתה עושה לפני האימון ? או אחרי האימון ?

הייתי מפצל לכמה פעמים ביום וככל שנכנסים יותר לדיאטה יש יותר אירובי.
האירובי הייתה עושה לפני האימון ? או אחרי האימון ?
בקליניקה של קובי עזרא


במה אתה עוסק בחיי היום יום?

בבניית אתרים וסדרן בבית קולנוע ובעתיד גם בתור מאמן.

מתי ידעת שאתה רוצה ללכת על קריירה של פיתוח הגוף ?

ישר אחרי שעזבתי קפואירה בבית ספר הקודם שלי היה שומר שגם הוא היה מטופל של קובי עזרא - איגור שאפובלוב שדרכו התחלתי את הפיתוח גוף והוא הראה לי תמונות של רוני קולמן וכל האנשים הגדולים ומאותו רגע ידעתי מה אני רוצה בחיים שלי.

תגיד המשפחה והחברים עוזרים ? תומכים ?

המשפחה עוזרת פיננסית אבל לפעמים זה מעצבן אותם כל הקטע של הפיתוח גוף וכל הארוחות המוזרות והענקיות שלי. והחברים דווקא די תומכים ומתעניינים.

מהם השאיפות שלך לעתיד הרחוק?

לעתיד הרחוק להתחרות בחו"ל.

אתה מתכון להתחרות שנה הבאה במר ישראל?

כנראה שכן.

מהם תוספי המזון שאתה צורך כעת ?

אין לי שום תוספי מזון כבר 9 חודשים. אבל כשהיה לי השתמשתי בגיינר ואבקת חלבון של יוניברסל וסופר ניוטרישן. וקריאטין הייתי משתמש ממה שנשאר לי מהפרס ממר צפון 2005.

מאיפ ה צברת את כל הידע שלך ?

דרך למידה עם ספרים קריאה מרובה של מאמרים וניסיון עם השנים.

איזה עצות אתה יכול לתת למתחרים צעירים או לחבר'ה שרוצים לגדול ולהתפתח?

כמה שיותר לדעת יותר טוב, ידע זה כוח ולהתחיל לאכול הרבה אוכל ולהתאמן חזק וכמובן לא יזיק לקבל הדרכה נכונה אני אישית ממליץ על קובי עזרא.

מהו התרגיל המועדף עלייך ?

התרגיל המועדף עליי זה פשיטת טרייספס מהפולי.

מהו התרגיל השנוא עלייך ?

חתירות עם מוט W לסנטר.

מהו לדעתך השריר המפותח ביותר בגופך ?

גב וידיים אחד מהם.

מהו לדעתך השריר שאתה צריך הרבה תשומת לב והשקעה?

רגלים קדמיות ותאומים.

מה אתה הכי הרבה אוהב לאכול ב"אוף סיזן"?

פיצות, מקדונלדס ורוגעלך.

אתה מתכון להתחרות ב-IFBB ?

לא. לפחות לא בשנים הקרובות אחרי כל הביזיון שהיה השנה אני הולך לשכוח מ- IFBB לכמה שנים טובות .

כמה תחרויות עשית עד עכשיו ?

זוהי התחרות החמישית שלי .

אחרי כמה זמן שהתחלת להתאמן התחלת להשתמש בתוספי מזון ?

אחרי חצי שנה.

איזה קשיים עברו על המשפחה והסובבים אותך לקראת ההכנה לתחרות ?

תמיד יש לחצים אבל אני לא רוצה לספר על זה. העיקר שאני מגיע לתחרות עושה הכל כמו רובוט וביום של התחרות עושה את העבודה כמו שצריך.

כמה אתה לוחץ חזה ?

לחצתי בחיטוב 160 קילו 6 חזרות

וכמה בסקואטים?

סקווט אני עושה בסמיט משין כי אין לנו במכון סקוואט חופשי, אני עושה 200 קילו 10 חזרות.

כמה פעמים בשבוע אתה מאמן שריר?

2 פעמים בשבוע. תלוי איזה שריר בטן למשל זה 4 פעמים בשבוע

-יש לך משהו להגיד לסיום?

תמשיכו לעשות מה שאתם אוהבים ואל תקשיבו לאחרים (אלא אם כן הם מבינים משהו בעניין). בישראל יש הרבה מאמנים טובים אבל יש אחד שהוא מאמן האלופים וזה קובי עזרא!
- אסף היה נעים מאוד לשוחח איתך בהצלחה בהמשך דרכך.
תודה רבה מצפה לראות גם אותך בתחרות הבאה.

להלן תמונות של אסף, פיתוח גוף איכותי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליגנדרול, LGD-4033

ייבוש הנוזלים לפני תחרויות פיתוח גוף

ההכנה לתחרות פיתוח הגוף, איך לזכות במקום הראשון? קובי עזרא